خبرگزاری کار ایران

بررسی صلاحیت مدیران و مربیان مهدهای کودک سراسر کشور

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۶۹

جذب مدیران و مربیان مهدهای کودک و مراکز نگهداری، پس از طی مراحل کامل گزینش میسر خواهد شد.

رئیس دبیرخانه هیأت مرکزی گزینش سازمان بهزیستی کشور از آغاز بررسی صلاحیت مدیران و مربیان مهدهای کودک سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین منتخب از بررسی صلاحیت مدیران و مربیان مهدهای کودک سراسر کشور خبر داد و گفت: از این رو، جذب مدیران و مربیان مهدهای کودک و مراکز نگهداری، پس از طی مراحل کامل گزینش میسر خواهد شد.

رئیس دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش با اشاره به اهمیت موضوع سلامت روانی کودکان، که همواره دغدغه مسئولان نظام و رئیس سازمان بهزیستی است، افزود: تصویر ذهنی کودکان، آمادگی افراد را در پذیرش سریع الگوهای رفتاری و سبک‌های زندگی غربی به مراتب مستعد می‌سازد.

وی تصریح کرد: از این پس جذب و به‌کارگیری مربیان و مدیران مهدهای کودک و مراکز که قریب به یکصدهزار نفر را شامل می‌شود، با همکاری معاونت امور اجتماعی سازمان، مدیران استانی، کانون همیاری مهدهای کودک و هسته‌های گزینش مطابق با قانون و آئین‌نامه‌های اجرایی در سراسر کشور عملی می‌شود.

منتخب با بیان اینکه انتخاب پرسنل توانمند، متعهد و شایسته مفهوم نهفته‌ای است که با همیاری تمامی حوزه‌های درون و برون سازمانی محقق خواهد شد، گفت: با اجرای این امر فضایی ایمن و شاد را فراروی فرزندان میهن اسلامی بازگشایی خواهیم کرد.

رئیس دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش یادآور شد: سامانه دریافت و ارسال پیام کوتاه دبیرخانه به شماره ۳۰۰۰۸۱۷۳۷ آماده دریافت هرگونه پیشنهاد، انتقاد و نظرات صاحب‌نظران و ذی‌نفعان در این خصوص خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز