خبرگزاری کار ایران

مدیر برپایی نخستین دهکده دیابت در ایران:

اتوبوس دیابت، همه‌روزه در خدمت شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۵۸۳

شهروندان علاقه‌مند به دریافت مشاوره‌های پزشکی و انجام آزمایشهای قند خون در طول سال می‌توانند از طریق مراجعه به محل‌های استقرار اتوبوس دیابت خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

مدیر برپایی نخستین دهکده دیابت در ایران، با اعلام پایان کار دور نخست فعالیت این دهکده گفت: شهروندان علاقه‌مند به دریافت مشاوره‌های پزشکی و انجام آزمایش‌های قند خون در طول سال می‌توانند از طریق مراجعه به محل‌های استقرار اتوبوس دیابت خدمات مورد نیاز خود را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

به گزارش ایلنا، «آرش نصرتی» با اشاره به استقبال گسترده شهروندان از نخستین دهکده دیابت که به مدت پنج روز در بوستان آب و آتش تهران برپا شده بود، افزود: بیش از چهار هزار نفر از خدمات جامع این دهکده در دوران برپایی بهره‌مند شدند.

وی از شهروندان درخواست کرد با توجه به اتمام کار دهکده دیابت برای دریافت خدمات به محل‌های استقرار اتوبوس دیابت مراجعه کنند.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته حدود ۱۰درصد شهروندان مبتلا به دیابت هستند که بخشی از آنان حتی از بیماری خود نیز اطلاعی ندارند و متخصصان پیش بینی می‌کنند در صورت بی‌توجهی شهروندان طی چند سال آینده این میزان تا دو برابر افزایش یابد.

لازم به یادآوری است، شهروندان می‌توانند از محل استقرار اتوبوس دیابت از طریق شماره تلفن ۰۲۱۸۸۲۰۶۶۷۷ در ساعات اداری باخبر شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز