خبرگزاری کار ایران

کارخانجات آرایشی و بهداشتی رتبه بندی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۱۷۱

این اقدام در قالب طرح رتبه بندی کارخانجات آرایشی و بهداشتی و با هدف ارتقای محصولات این تولید کنندگان انجام می‌شود.

معاون اداره کل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو گفت: کارخانجات آرایشی و بهداشتی کشور به زودی رتبه بندی می‌شوند.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان غذا و دارو، «مصطفی اسماعیلی» افزود: این اقدام در قالب طرح رتبه بندی کارخانجات آرایشی و بهداشتی و با هدف ارتقای محصولات این تولید کنندگان انجام می‌شود.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: پیش از این نیز چک لیست ارزشیابی کارخانجات یاد شده از سوی رییس سازمان غذا و دارو به تمام دانشگاه های علوم پزشکی ابلاغ شده است.

وی گفت: تا پایان سالجاری، فهرست ارزشیابی ها تکمیل می شود و جمع بندی در رابطه با وضعیت کارخانجات آرایشی و بهداشتی در کشور صورت می گیرد تا در سال ۹۴ برنامه ریزی هایی در جهت ارتقای کارخانجات آرایشی و بهداشتی کشور داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: کارخانجات در چک لیست ارزشیابی بر اساس امتیازی که می گیرند در چهار درجه D، C، B، Aقرار می گیرند و واحدهای دارای امتیاز بالا، تسهیلات ویژه دریافت می کنند.

اسماعیلی افزود: اجازه ترخیص مواد اولیه مورد نیاز از طرف گمرک از جمله این تسهیلات است. همچنین مدت زمان پروانه های صادره کارخانجات گروه A و B، افزایش می یابد و تعداد بازرسیها در طول سال توسط کارشناسان معاونت های غذاو دارونیزاز این کارخانجات کمتر خواهد شد.

معاون اداره کل فرآورده های آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو افزود: یکی دیگر از مزایای بسیار مهم درجه بندی کاخانجات آرایشی و بهداشتی استفاده از ظرفیت خالی توسط کارخانجاتی است که در گروه A و B قرار می گیرند.

اسماعیلی افزود: هدف از این طرح این است که کارخانجات تشویق شوند تا رتبه بهداشتی و کیفیت محصول خود را ارتقا دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز