خبرگزاری کار ایران

مولاوردی پیشنهاد داد:

شبکه‌سازی میان زنان کارآفرین مسلمان برای تبادل تجارب

asdasd
کد خبر : ۲۲۹۴۷۷

زنان کشور ما در چند دهه اخیر توانسته‌اند در کارآفرینی خوش بدرخشند که این مسئله به ویژگی‌های شخصیتی، منابع و امکانات در دسترس آنها باز می‌گردد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده پیشنهاد شبکه‌سازی میان زنان کارآفرین مسلمان برای تبادل تجارب را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شهیندخت مولاوردی در حاشیه کنفرانس کارآفرینی زنان در کشورهای اسلامی با اشاره به وضعیت زنان کارآفرین در این کشورها گفت: اگر به گزارش‌ها و آمارهای موجود استناد کنیم، براساس شاخص‌هایی همچون تعداد زنان در مجلس، تعداد مدیران زن و درآمد زنان در مقایسه با مردان، کشورهای اسلامی نسبت به سایر کشورها جایگاه پایین‌تری دارند.

وی ادامه داد: به ویژه در دو شاخص سیاسی و اقتصادی این مسئله بیشتر به چشم می خورد، به نظر می‌آید که بوجود آمدن این مسئله بستگی به ساختارها، ‌ موانع فرهنگی، ویژگی‌های شخصیتی و مجموعه‌ای از این عوامل باشد هر چند که در دو دهه اخیر شاهد برنامه‌هایی برای استفاده از توان و ظرفیت زنان مسلمان اجرا شده، اما این برنامه‌ها به حد مطلوب نبوده است.

معاون رئیس جمهور هدف از برگزاری این کنفرانس را رسیدن به برنامه‌ای عملی و مشترک برای بهبود وضعیت کار آفرینی زنان خواند و اظهار کرد: پیشنهاد معاونت امور زنان و خانواده در این زمینه شبکه‌سازی میان زنان مسلمان کارآفرین برای تبادل تجارب است.

مولاوردی همچنین به ایجاد صندوقی با هدف توان‌افزایی زنان روستایی اشاره کرد و گفت: زنان کشور ما در چند دهه اخیر توانسته‌اند در کارآفرینی خوش بدرخشند که این مسئله به ویژگی‌های شخصیتی، منابع و امکانات در دسترس آنها باز می‌گردد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز