خبرگزاری کار ایران

رحمتی:

در تدارک میزبانی دبیرکل فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۳۰۲۴۸

جمعیت هلال احمر در تدارک میزبانی دبیرکل جدید فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است / قرار است؛ برای اولین بار جمعیت هلال احمر ایران به عنوان مرکز آموزش منطقه‌ای معرفی شود.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر درباره انتخاب رئیس جدید جمعیت هلال احمر گفت: هنوز گزینه‌ای برای ریاست این جمعیت قطعی نشده و مطالبی که رسانه‌ها بیان می‌کنند، در حد گمانه زنی است.

وحید رحمتی با اشاره به اینکه هلال احمر همچنان به اجرای برنامه‌ها و اهداف خود ادامه می‌دهد، به خبرنگار ایلنا گفت: جمعیت هلال احمر در تدارک میزبانی دبیرکل جدید فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر است. همچنین قرار است برای اولین بار جمعیت هلال احمر ایران به عنوان مرکز آموزش منطقه‌ای معرفی شود.

به گفنه وی اولین سفر غیرعملیاتی " الحاج اس سی " دبیرکل جدید فدراسیون بین‌المللی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر در همین ماه به تهران انجام می‌شود و برنامه‌های ویژه‌ای از جمله امضای تفاهم نامه‌های مختلف در زمان حضور وی در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: حضور بالا‌ترین مقام اجرایی فدراسیون در ایران، به عنوان هماهنگ‌کننده میان جمعیت‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رحمتی درباره انتخاب رئیس جدید جمعیت هلال احمر گفت: هیچ گزینه‌ای برای ریاست جمعیت هلال احمر ایران قطعی نشده و انتخاب رئیس برای این جمعیت تاکنون در دستور کار شورای عالی قرار نگرفته است.


وی افزود: جایگاه ریاست هلال احمر یک جایگاه حاکمیتی است و اعضای شورای عالی هلال احمر رئیس جمعیت را انتخاب می‌کنند.


وی با اشاره به اینکه جایگاه جمعیت هلال احمر خاص و در سوانح و حوادثمعین دولت است، افزود: نفر اول اجرایی در این جمعیت دبیرکل است، وی حتی در سوانح و حوادثنفر اول پاسخگویی به افکار عمومی و مسئولین است.


رحمتی با اشاره به اینکه جلسه شورای عالی جمعیت هلال احمر ماهی یک بار برگزار می‌شود و بنا بر ضرورت تعداد جلسات بیشتر می‌شود، افزود: روز سه شنبه جلسه ماهانه شورای عالی برگزار شد، اما موضوع انتخاب رئیس برای این جمعیت در دستور کار جلسه نبود. زمان برگزاری جلسه آینده این جمعیت نیز مشخص نیست و بنا به ضرورت و دستور کار تشکیل می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز