خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال‌احمر:

دستیابی به خودکفایی و اهداف اقتصاد مقاومتی با تولید محصولات استراتژیک

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۰۶۰

در یکسال اخیر تحولات استراتژیک بسیاری در راستای اجرای طرح تحول در جمعیت هلال‌احمر در شرکت صنایع نساجی هلال ایران انجام شده است

رئیس جمعیت هلال‌احمر اعلام کرد: هلال‌احمر ایران با تولید محصولات استراتژیک و متنوع در شرکت صنایع نساجی به مرکز لجستیک و تهیه اقلام امدادی به سفارش فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب‌سرخ و هلال‌احمر و کمیته بین‌المللی صلیب‌سرخ تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، محمد فرهادی در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات شرکت صنایع نساجی هلال ایران با بیان این مطلب، گفت: در یکسال اخیر تحولات استراتژیک بسیاری در راستای اجرای طرح تحول در جمعیت هلال‌احمر در شرکت صنایع نساجی هلال ایران انجام شده است و در زمینه تولید اقلام امدادی، چادرهای امدادی و اقامتی، ملزومات اسکان اضطراری و طولانی‌مدت و … شاهد پیشرفت‌های چشمگیری بوده‌ایم.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که هلال‌احمر ایران توانسته است در تولید چادرهای امدادی، استانداردهای مورد نظر فدراسیون و کمیته بین‌المللی را کسب کند، اظهار کرد: هم اکنون در مجتمع خوانسار نساجی هلال ایران انواع پارچه‌ها و اقلام امدادی ضد خش، ضد آب، ضد حریق و ضد سایش تولید می‌شود و اقلام امدادی شرکت بر پایه استانداردهای بین‌المللی تولید می‌شود.

وی با اشاره به این که موفقیت‌هایی که امروز در شرکت صنایع نساجی هلال ایران حاصل شده، همسو با اهدافی چون خودکفایی و برنامه‌های جمعیت در زمینه طرح تحول به‌ویژه در راستای اقتصاد مقاومتی بوده است.

تامین نیازهای امدادی بین‌المللی به‌ویژه در منطقه و آسیای شرقی

فرهادی گفت: این فعالیت‌های گسترده در شرکت صنایع نساجی هلال ایران علاوه بر تامین نیازهای داخلی هم‌اکنون حجم زیادی از نیازهای امدادی بین‌المللی به‌ویژه در منطقه و آسیای شرقی و برخی کشورهای اروپایی را هم تامین می‌کند.

وی با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد چادرهای امدادی، فرماندهی عملیات، کمپی و.. در هلال‌احمر، افزود: استاندارد بودن، کاربرد‌های متنوع و چندمنظوره، صرف کمترین زمان در برپایی و آماده‌سازی، ضدآب و ضد حریق بودن از ویژگی‌های مهم این چادرها است.

آمادگی برای مقابله با حوادثاحتمالی

رئیس جمعیت هلال‌احمر درباره میزان آمادگی هلال احمر در برابر بحران‌ها و حوادثطبیعی هم توضیح داد: هم‌اکنون آمادگی خوبی برای پشتیبانی و مقابله با حوادثطبیعی دارد و پایگاه‌ها و انبارهای امدادی و ایستگاه‌های امداد جاده‌ای با مجهز بودن به امکانات امدادی روزآمد در صورت بروز حادثه احتمالی آماده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز