خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عدالت اداری کشور:

اجرای طرح تحول نظام سلامت در جهت منافع مردم است

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۲۴۹

هرچه کار بزرگ‌تر باشد، مشکلات مربوط به آن نیز بزرگتر است و امیدواریم مشکلات این حوزه با عزم و اراده بزرگ شما مرتفع شود.

نشست مشترک وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس دیوان عدالت اداری کشور در راستای اجرای تحول نظام سلامت برگزار شد.

به گزارش ایلنا پایگاه خبری و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری رئیس دیوان عدالت اداری کشور در این نشست با اشاره به این که دیوان عدالت اداری تعامل خوبی با وزارتخانه‌ها به خصوص وزارت بهداشت دارد اظهار امیدواری کرد که دستاوردها و اثرات این تعامل و همکاری منجر به رضایتمندی دستگاه‌های اجرایی و نهایتأ مردم شود.

رئیس دیوان عدالت اداری کشور با بیان این که درخصوص آسیب‌ها و رفع مشکلات حوزه وزارت بهداشت از هر نوع همکاری دریغ نخواهیم کرد، خاطر نشان کرد: اقدامات وزارت بهداشت و رویکرد دکتر هاشمی در راستای اجرای برنامه تحول نظام سلامت که گام‌های اولیه آن برداشته شده است، بسیار ارزشمند، خداپسندانه و در جهت منافع مردم است.

وی خطاب به وزیربهداشت گفت: ممکن است در این مسیر موضع‌گیری‌های از سوی کسانی که منافعشان مورد آسیب قرار گرفته است، صورت گیرد که این موضع‌گیری‌ها نباید شما را از مسیر خوب خدمت‌رسانی بهتر به مردم دلسرد نماید و البته این کار به لحاظ اهمیتی که دارد سنگین و زمان بر است.

منتظری گفت: سر و سامان دادن به مساله بهداشت، بیمارستان‌ها و پزشکان که بدون استثنا همه مردم با آن در ارتباط هستند، اقدام ارزشمندی است و بنده به عنوان یک طلبه، شهروند و مسئول از زحمات شما و رویکرد و موضع‌گیری‌های شما در اجرای طرح تحول نظام سلامت تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی یادآور شد: هرچه کار بزرگ‌تر باشد، مشکلات مربوط به آن نیز بزرگتر است و امیدواریم مشکلات این حوزه با عزم و اراده بزرگ شما مرتفع شود.

منتظری سپس به تشریح چگونگی رسیدگی به شکایات از دستگاه‌های اجرایی در دیوان عدالت اداری پرداخت و گفت: در دیوان عدالت اداری به ۴۵۰ موضوع تخصصی در قالب ۶ هیأت تخصصی رسیدگی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در دیوان عدالت اداری به هیچ شکایتی جز «تبادل لایحه» و ارسال یک نسخه از دادخواست به دستگاه اجرایی رسیدگی نمی‌شود.

براساس این گزارش در این نشست مشترک که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، قائم مقام وزیر بهداشت، معاونین این وزارتخانه و نیز رئیس دیوان عدالت اداری کشور و معاونین دیوان عدالت اداری برگزار شد، معاونین حقوقی و امور مجلس، آموزشی، درمان، غذا و دارو و توسعه مدیریت منابع وزارت بهداشت به بیان مسایل حقوقی مربوط به حوزه خود پرداختند و راهکارهای اجرایی رسیدگی به این مسائل مورد بررسی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز