خبرگزاری کار ایران

معاون درمان تامین اجتماعی اعلام کرد:

ویزیت حدود ۲۵ میلیون بیمار در مراکز درمانی تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۲۳۲۸۲۷

۶۹ درصد از این تعداد ویزیت، توسط پزشکان عمومی، ۲۵ درصد توسط پزشکان متخصص و ۶ درصد توسط دندانپزشکان در ۳۵۳ مرکز درمانی اعم از بیمارستان، دی کلینیک، پلی کلینیک‌های تخصصی و کلینیک‌های عمومی انجام شده است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: حدود ۲۵ میلیون بیمار توسط پزشکان مراکز درمانی تامین اجتماعی طی ۶ ماهه نخست امسال، ویزیت شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی «محمد علی همتی» گفت: این تعداد ویزیت، رشد ۶ و نیم درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

همتی افزود: ۶۹ درصد از این تعداد ویزیت، توسط پزشکان عمومی، ۲۵ درصد توسط پزشکان متخصص و ۶ درصد توسط دندانپزشکان در ۳۵۳ مرکز درمانی اعم از بیمارستان، دی کلینیک، پلی کلینیک‌های تخصصی و کلینیک‌های عمومی انجام شده است.

بیش از ۴۵۰ هزار بستری در مراکز تامین اجتماعی

وی همچنین اظهارداشت: هشت هزار و ۸۳۵ تخت فعال بدون احتساب تخت اورژانس در بیمارستان‌های ملکی تامین اجتماعی وجود دارد.

همتی گفت: تعداد ۴۵۰ هزار و ۷۳۰ مورد بستری نیز در این مراکز انجام شده است که نسبت به شش ماه سال گذشته رشدی معادل ۲/۱۰(۱۰ ممیز دو) درصد را نشان می‌دهد.

۲۵۵ هزار عمل جراحی در مراکز تامین اجتماعی

این مقام مسوول در سازمان تامین اجتماعی، شمار اعمال جراحی در مراکز تامین اجتماعی را ۲۵۵ هزار مورد برشمرد که ۱۶ درصد آن به اعمال جراحی بزرگ اختصاص دارد.

وی افزود: یکصد و پنج هزار زایمان نیز در مراکز این سازمان انجام شد که سزارین، ۴۷ درصد این تعداد زایمان را تشکیل داد.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی درصد اشغال تخت در بیمارستان‌های تامین اجتماعی را ۶/۷۲ درصد عنوان کرد و خاطرنشان کرد: حدود ۱۵۰ هزار عمل جراحی سرپایی هم طی مدت یاد شده در مراکز درمانی سازمان انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز