خبرگزاری کار ایران

معرفی دانشگاه‌های تیپ یک تا سه علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۳۸۵

دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی و اصفهان به عنوان دانشگاه های برتر تیپ یک، دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج)، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه های برتر تیپ دو معرفی شده‌اند.

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتایج رتبه‌بندی و ارزشیابی فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، «رضا ملک‌زاده» گفت: دانشگاه های علوم پزشکی تهران، شهیدبهشتی و اصفهان به عنوان دانشگاه های برتر تیپ یک، دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج)، دانشگاه علوم پزشکی مازندران و دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تربیت مدرس به عنوان دانشگاه های برتر تیپ دو معرفی شده‌اند.

وی تصریح کرد: دانشگاه های علوم پزشکی شهر کرد، ایلام و بوشهر به عنوان دانشگاه‌های برتر تیپ سه معرفی و موفق به کسب رتبه نخست در بین سایر دانشگاه های علوم پزشکی کشور شده‌اند.

ملک زاده ادامه داد: تحقق چشم انداز پژوهش کشور رسالت خطیری است که در سایه تخصص، همکاری و کوشش صادقانه هر یک از اعضای ارزشمند این مجموعه‌های عظیم میسر خواهد شد.

معاون تحقیقات و فن آوری ضمن تقدیر از تخصص و تعهد رؤسا، معاونان و مدیران پژوهشی و اعضای هیات علمی و پژوهشگران دانشگاه های علوم پزشکی کشور از همکاری مسوولین و کارشناسان مسوول ارزشیابی دانشگاه ها با این معاونت، در تحقق فرایند تحت وب شدن ارزشیابی فعالیت های علوم پزشکی کشور قدردانی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز