خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

وظایف قابل واگذاری برون‌سپاری شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۵۲۰۰

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر تسریع در اجرای کامل دولت الکترونیک در مجموعه وزارت بهداشت و برون سپاری وظایف قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت و سایر نهادها و اشخاص غیر دولتی تاکید کرد.

نخستین جلسه کارگروه ارتقای سلامت نظام اداری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز - دوشنبه - به ریاست وزیر بهداشت برگزار شد.

به گزارش ایلنا؛ این جلسه در راستای در اجرای بند(ب) ماده(۱) آیین نامه جدید پیشگیری و مقابله نظام مند و پایدار با مفاسد اقتصادی در قوه مجریه ابلاغی ۱۳۹۳، تشکیل شد.

«سید حسن هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این جلسه بر تسریع در اجرای کامل دولت الکترونیک در مجموعه وزارت بهداشت و برون سپاری وظایف قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت و سایر نهادها و اشخاص غیر دولتی تاکید کرد.

هاشمی، حذف رابطه مستقیم مردم با مجموعه اداری و جایگزینی آن با سامانه های الکترونیکی ارایه خدمت را مهمترین ابزار برای ارتقای سلامت نظام اداری و تکریم شهروندان و ارباب رجوع بیان کرد.

در این جلسه، معاون حقوقی و امور مجلس به عنوان دبیر این کارگروه، معاون توسعه مدیریت و منابع، مدیر کل دفتر بازرسی و ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، رییس تخلفات اداری، رییس مرکز حراست، و سه تن از از روسای دانشگاه های علوم پزشکی حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز