خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

تجهیز و بازسازی خانه‌های بهداشت قرچک ظرف ۶ ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۶۳۹

اگر بخواهیم برای بهبود این وضعیت، تصمیماتمان را عملیاتی کنیم ابتدا باید مراکز بهداشتی درمانی به طور کامل تجهیز شوند و نیروی انسانی کافی در اختیار این مراکز قرار گیرد.

دکتر هاشمی که صبح امروز برای بازدید از مراکز بهداشتی درمانی پیشوا و قرچک به ورامین سفر کرده است، پس از بازدید از بیمارستان در حال احداث۶۴ تختی این شهرستان، در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی که در محل فرمانداری قرچک برگزار شد، شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، هاشمی در این جلسه که با حضور استاندار، فرماندار، امام جمعه قرچک و نماینده مردم قرچک و ورامین در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، ضمن اشاره به کمبود امکانات بهداشتی درمانی برای جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار نفری این شهرستان اعلام کرد: متاسفانه امکانات بهداشتی و درمانی شهرستان قرچک متناسب با نیازهای مردم نیست به طوری که اکثریت بیماران ناچارند برای دریافت خدمات درمانی به تهران مراجعه کنند.

وی افزود: اگر بخواهیم برای بهبود این وضعیت، تصمیماتمان را عملیاتی کنیم ابتدا باید مراکز بهداشتی درمانی به طور کامل تجهیز شوند و نیروی انسانی کافی در اختیار این مراکز قرار گیرد.

هاشمی با اشاره به اینکه برای تجهیز پایگاه‌های اورژانس ظرف چند روز آینده مسئولان اورژانس از وزارت بهداشت به این شهرستان اعزام خواهند شد، افزود: به زودی به تعداد پایگاه‌های اورژانس این شهرستان افزوده خواهد شد و همچنین بلوک‌های زایمان و مرکز آزمایشگاهی نیز در این شهرستان راه اندازی می‌شوند و اعتبارات مورد نیاز این مراکز تامین خواهد شد.

هاشمی در ادامه افزود: همچنین دستگاه‌های سی تی اسکن و رادیولوژی برای مراکز درمانی این شهرستان فراهم می‌شود تا وابستگی مردم به مراکز خصوصی و مراجعه به تهران کاهش یابد.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین نیاز این شهرستان، احداثبیمارستان است، تصریح کرد: دولت وظیفه دارد با احداثبیمارستان در این شهرستان دین خود را به مردم این منطقه ادا کند.

وزیر بهداشت گفت: ظرف ۶ ماه آینده به تعداد خانه‌های بهداشت در این مناطق افزوده می‌شود و خانه‌های بهداشت موجود در این شهرستان بازسازی و تجهیز می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز