خبرگزاری کار ایران

معاون آموزشی وزارت بهداشت:

پذیرش دستیار بالینی پزشکی تنها از طریق آزمون انجام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۶۳

از معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درخواست شده است، نظر خود را به منظور رفع ابهامات قانونی در خصوص اجرای برنامه تربیت پزشک پژوهشگر اعلام کند.

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پذیرش هرگونه دستیار بالینی پزشکی تنها از طریق آزمون دستیاری ممکن است.

به گزارش ایلنا، امیر محسن ضیائی گفت: از معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت درخواست شده است، نظر خود را به منظور رفع ابهامات قانونی در خصوص اجرای برنامه تربیت پزشک پژوهشگر اعلام کند.

وی افزود: بر اساس توافق به عمل آمده در راستای اجرای برنامه تربیت پزشک پژوهشگر که بین دو معاونت تحقیقات و فناوری و معاونت آموزشی وزارت بهداشت صورت گرفته، مقرر شده است به منظور پیشبرد اهداف علم و فناوری کشور در حوزه علوم پزشکی، سلامت و بهداشت و تربیت منابع انسانی سرآمد در این حوزه ها، نسبت به اجرای برنامه تربیت پزشک پژوهشگر اقدام شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت اعلام کرد: از اهداف اصلی این برنامه، توسعه علوم و فناوری های مربوطه به حوزه پزشکی، سلامت و بهداشت مطابق اولویت های کشور، تربیت متخصصان و دانشمندان سرآمد حوزه پزشکی، افزایش تاثیرگذاری پژوهشگران کارآمد در عرصه پزشکی، سلامت و بهداشت و کاهش روند مهاجرت نخبگان پزشکی از کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز