خبرگزاری کار ایران

کمیته تشکل های مردمی ستاد دهه فجر در بهزیستی تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۷۲

سازمان بهزیستی کشور با تشکیل ۵ کمیته درون سازمانی سیاست ها و خط مشی های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به استان ها ابلاغ کرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور از تشکیل کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر در این سازمان خبر داد.

به گزارش ایلنا، در آستانه فرارسیدن ایام الله دهه فجر کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر در سازمان بهزیستی کشور با حضور مسئول کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر و نمایندگان بهزیستی کشور، جهاد دانشگاهی، مجمع خیرین سلامت، سازمان تأمین اجتماعی، کمیته امداد و هلال احمر با هدف تبیین اهداف نظام و تقویت آرمان ها بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بهزیستی کشور به عنوان دبیر ستاد گرامیداشت دهه فجر این سازمان گفت: تأسیس سازمان بهزیستی یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که به همت شهید فیاض بخش به بار نشست.

«محمدرضا حیدرهایی» افزود: انقلاب اسلامی، انقلابی فرهنگی است و حکومت تنها بهانه ای برای خدمت به مردم است، خدمت به مردم امانت و توفیقی است که خداوند به دوش همگان گذاشته است.

وی تصریح کرد: سازمان بهزیستی کشور با تشکیل ۵ کمیته درون سازمانی سیاست ها و خط مشی های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به استان ها ابلاغ کرد.

حیدرهایی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مغتنم برای معرفی فعالیت ها و اقدامات مؤثر سازمان بهزیستی کشور است، افزود: با توجه به اینکه سازمان بهزیستی نهادی تخصصی در بخش مسکن محسوب نمی شود؛ اما از ابتدای انقلاب تاکنون ۶۰ هزار واحد مسکونی تحویل مددجویان شده که با یاری خداوند در دهه فجر امسال نیز تعدادی واحد مسکونی به مددجویان تحویل و مشکل مسکن خانواده های چند معلولی در سطح کشور رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: با اطلاع رسانی شفاف و به موقع درخصوص ارائه خدمات تخصصی بهزیستی دیگر هیچ کودک پشت نوبتی برای کاشت حلزون وجود ندارد.

به گفته وی، در اجرای غربالگری شنوایی و بینایی امسال به ترتیب بالغ بر ۹۲۰ هزار و دو میلیون و ۹۰۰ هزار نفر معاینه شدند تا از ناشنوایی و کم بینایی کودکان پیشگیری شود.

تجدید میثاق با آرمان های امام(ره)، گل افشانی مقبره شهید فیاض بخش و شهدای بهزیستی، برپایی غرفه در مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و ارائه خدماتی نظیر بینایی سنجی، نوایی سنجی، تست قند و فشارخون به همراه برگزاری نمایشگاه های کتاب، عفاف و حجاب از جمله برنامه های سازمان بهزیستی است که حیدرهایی به آنها اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز