خبرگزاری کار ایران

۷ محصول غذایی از سوی سازمان غذا و دارو غیرمجاز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۱۰

شرکت پنیر لیقوان با نامهای تجاری آرخاایل و فیروز امجدی، نوشیدنی ویتامین c با نام تجاری pokka) vitaene)، کوهساران، کمپوت آناناس با نام تجاریleonard، خاویار کشور آذرباییجان با نام تجاری deniz tohfeleri، کلوچه با نام تجاری محبوب و چیپس سنتی با نام تجاری ایرانیان فاقد پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت هستند.

سخنگوی سازمان غذاو داروگفت: ۷ محصول غذایی و شرکت تولید کننده به دلیل فقدان مجوز‌های لازم از سوی این سازمان غیرمجازاعلام شده است. اعلام اسامی این متخلفین در راستای نظارت بر سطح عرضه محصولات صورت می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا، محمد هاشمی افزود: تولید کنندگان این محصولات غذایی فاقد مجوزهای مورد نیاز سازمان غذا و دارو بوده و اجازه تولید و عرضه هیچ یک از محصولات را ندارند.

وی شرکت و محصولات غذایی فاقد پروانه ساخت و مجوز از وزارت بهداشت را شرکت پنیر لیقوان با نامهای تجاری آرخاایل و فیروز امجدی، نوشیدنی ویتامین cبا نام تجاری(pokka) vitaene، کوهساران عنوان کرد.

سخنگوی سازمان غذا و دارو همچنین کمپوت آناناس با نام تجاریleonard، خاویار کشور آذرباییجان با نام تجاری deniz tohfeleri، کلوچه با نام تجاری محبوب و چیپس سنتی با نام تجاری ایرانیان که فاقد تاریخ مصرف و دارای مزه و رنگ نامناسب است از دیگر محصولاتی هستند که سازمان غذا و دارو آنان را غیرمجاز اعلام کرده است.

وی با بیان اینکه اعلام اسامی متخلفین در راستای تاکیدات ریاست سازمان غذا و دارو مبنی بر تشدید نظارت بر سطح عرضه محصولات صورت می‌پذیرد. به مردم و متخلفان اطمینان داد این دستور با جدیت توسط بازرسان سازمان غذا و دارو پیگیری می‌شود.

هاشمی در پایان از هموطنان خواست در صورت مشاهده محصولات غیر مجاز اعلام شده با اطلاع رسانی سریع، روابط عمومی سازمان غذا و دارو، معاونت‌های غذا و داروی دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سراسر کشور و نیروی انتظامی را آگاه سازند تا نسبت به جمع آوری آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام شود

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز