خبرگزاری کار ایران

عصر دیروز انجام شد؛

واگذاری ۲۰۴۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۱۱۸

در دولت یازدهم ۲۸ هزار مسکن را به مددجویان تحویل داده ایم و در حال حاضر به طور متوسط ماهی ۳ هزار مسکن را به این افراد تحویل می دهیم.

عصر روز گذشته ۲۰۴۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش بهزیستی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم واگذاری ۲۰۴۰ واحد مسکونی به معلولان و مددجویان تحت پوشش این سازمان گفت: در پکیج توانمندسازی سازمان بهزیستی؛ ۳ عنصر مسکن، اشتغال و حمایت های بیمه ای در نظر گرفته شده که در این میان مسکن از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

هاشمی با بیان اینکه مسکن برای یک معلول تکیه گاه ویژه ای است، افزود: زمانی که یک معلول دارای مسکن و سرپناه باشد، بسیاری از مشکلات وی حل خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در دولت یازدهم ۲۸ هزار مسکن را به مددجویان تحویل داده ایم و در حال حاضر به طور متوسط ماهی ۳ هزار مسکن را به این افراد تحویل می دهیم.

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: برای یک دستگاه غیرتخصصی در زمینه مسکن، تحویل ماهی ۳ هزار مسکن کار سختی است.

هاشمی افزود: طی ۳ سال گذشته ۱۴۰ هزار واحد مسکونی تحویل داده ایم که نتیجه حمایت های آقای تابش رئیس سازمان بنیاد مسکن و آقای مهرآبادی قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر بوده است.

وی با اشاره به ایجاد ۲۴ هزار شغل برای مددجویان سازمان بهزیستی در دولت یازدهم گفت: پکیج توانمندسازی ما برای معلولان و زنان سرپرست خانوار به خوبی پیش می رود.

هاشمی در پایان تاکید کرد: هیچ نقصانیتی در سازمان بهزیستی جای ندارد، چون اگر باشد به پلشتی و عدم موفقیت این سازمان منجر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز