خبرگزاری کار ایران

سفر ۴ روزه کاروان خدام رضوی به هشت شهر استان

کد خبر : ۱۰۴۸۶۶

کاروان خادمان حرم امام رضا(ع)، شامل ۳ خادم، یک مبلغ، یک مداح و سرپرست کاروان و نماینده آستان قدس رضوی، صبح دیروز وارد استان سمنان شدند.

ایلنا: خادمان حرم مطهر رضوی در بدو ورود، مورد استقبال مسئولان اجرائی استان، خانواده معظم شهداء و مردم مومن و ولایت مدار استان سمنان قرار گرفتند.
به گزارش ایلنا، خادمان حرم رضوی قرار است در مدت ۴ روز سفر به استان سمنان، در پنجمین دوره جشن‌های زیر سایه خورشید که در هشت شهرستان برگزار می‌شود شرکت کنند.
کاروان خادمان حرم امام رضا(علیه السلام) صبح دیروز در نخستین روز حضورشان در استان سمنان، در جمع مردم شهرستان میامی حضور یافتند.
استقبال مردم و مسوولان میامی از خادمان حرم رضوی، غبارروبی و عطر افشانی از گلزار شهدا، حضور در مسجد جامع، برگزاری جشن و مداحی، اقامه نماز ظهر و عصر و دیدار با خانواده شهدا از جمله برنامه‌های، حضور خادمان در شهر میامی بود.
این کاروان بعد از ظهر دیروز به شاهرود سفر کرد و با استقبال مردم و ائمه جمعه در محل شهدای گمنام حضور یافته و پس از غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا، در شهر بسطام حضور یافت.
کاروان خدام حرم مطهر امام رضا(ع) بعد از ظهر امروز، یک شنبه ۲۴ شهریور ماه وارد شهر سمنان می‌شوند و در میدان امام خمینی(ره) سمنان، تا گلزار شهدا و حرم مطهر امامزاده یحیی(ع)، مورد استقبال مردم ولایتمدار سمنان قرار خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز