خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

تبلیغ دین اسلام و پوشش اسلامی برای گردشگران خارجی انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۶

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان خواستار انجام فعالیت‌های فرهنگی برای تبلیغ دین اسلام و پوشش اسلامی به گردشگران خارجی شد.

ایلنا - سمنان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار با کارکنان اداره کل میراثفرهنگی و فعالان حوزه گردشگری استان سمنان اظهار داشت: گردشگری مقوله مهمی است که می‌تواند در زمینه درآمدزایی در کشور موثر باشد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد شاهچراغی در این دیدار که در دفتر وی و به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری برگزار شد، با اشاره به وجود آثار تاریخی متعدد در استان سمنان، گفت: این آثار نیاز به رسیدگی و نظارت دارد.

وی با تاکید بر اینکه وجود آثار تاریخی متعدد نشانگر فرهنگ و تمدن استان سمنان است، افزود: این آثار از جمله مساجد تاریخی مانند جامع فرومد، قلعه‌های تاریخی مانند قلعه روستای حسن آباد دامغان و… نیاز به معرفی و توجه ویژه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خواستار فراهم کردن زمینه آشنایی تمام مردم استان و دانش آموزان با آثار تاریخی استان شد و گفت: باید به احیاء و باز زنده سازی آثار استان به خصوص آثار تاریخی روستاهای دورافتاده و موزه‌ها توجه شود.

سرپرست اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه مسجد جامع فرومد قابلیت ثبت جهانی دارد، گفت: استان سمنان دارای آثار تاریخی متنوع است.

محمد طاهریان افزود: قابلیت‌های گردشگری استان سمنان در دنیا منحصر به فرد است و این اداره کل در صدد معرفی هر چه بیشتر این آثار و جاذبه‌های گردشگری است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز