خبرگزاری کار ایران

طی احکام جداگانه‌ای از سوی استاندار سمنان؛

شهرداران دامغان و کلاته منصوب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۴۶

در پی پیشنهاد شوراهای شهر و حکم استاندار سمنان مسلم نصرتی به‌عنوان شهردار دامغان و سجاد فدائی باشی به‌عنوان شهردار کلاته منصوب شدند.

ایلنا: در پی پیشنهاد شوراهای شهر و حکم عباس رهی استاندار سمنان مسلم نصرتی بعنوان شهردار دامغان و سجاد فدائی باشی بعنوان شهردار کلاته منصوب شدند.

به گزارش ایلنا، در قسمتی از احکام استاندار سمنان از شهرداران خواسته در حوزه ماموریت محوله مبنی بر پایبندی به معماری اسلامی، ایران، رعایت زیبایی و استحکام بنا‌ها و گسترش نمادهای دین و اخلاق، آسان سازی خدمات رسانی، رعایت عدالت و فراگیری خدمات شهری، توسعه فضای سبز و اهتمام به سلامت محیط زیست، توجه به نیازهای جانبازان و محرومان جسمی و نگاه عدالت گس‌تر به محله‌ها و اشخاص محروم، توجه ویژه به بانوان وجوانان، رعایت ملاک‌های امانت و دینداری، کفایت و کارآمدی، نجابت و حسن سلوک با مردم موفق باشید.

همچنین استاندار سمنان در این پیام بر بالا بردن دقت، سرعت و انضباط در خدمت رسانی و نوگرایی در ارائه خدمات و جلب مشارکتهای مردمی و حفظ و مراقبت از اموال عمومی، بررسی مسائل و مشکلات شهری و توسعه و عمران شهر با لحاظ نمودن برنامه‌های دولت تدبیر و امید و همکاری متقابل با مسئولین محلی برای تقویت مدیریت شهری کارآمد با رعایت کامل قانون شهرداری‌ها تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز