خبرگزاری کار ایران

مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان خبر داد:

تودیع و معارفه استاندار سمنان با حضور وزیر کشور برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۷۵

در این مراسم از چهار سال خدمات و فعالیت‌های آقای عباس رهی در دوران تصدی استانداری سمنان تقدیر و تجلیل به‌عمل خواهد آمد و آقای محمد وکیلی به‌عنوان استاندار جدید سمنان معارفه خواهد شد.

ایلنا: مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری سمنان گفت: با عنایت به تعیین استاندار جدید استان سمنان در هیئت دولت، شنبه ۲۰/۷ / ۹۲ مراسم تقدیر و معارفه استانداران جدید و پیشین استان سمنان با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور برگزار می‌شود و اولین استاندار دولت خدمتگزار تدبیر و امید معارفه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مدیر کل روابط عمومی استانداری سمنان اضافه کرد: در این مراسم از چهار سال خدمات و فعالیت‌های آقای عباس رهی در دوران تصدی استانداری سمنان تقدیر و تجلیل به‌عمل خواهد آمد و آقای محمد وکیلی به‌عنوان استاندار جدید سمنان معارفه خواهد شد.

ایرج کارخایی گفت: این مراسم در محل استانداری سمنان برگزار و ائمه جمعه، علما، روحانیت، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، شهرداران، بخشداران و روسای شوراهای شهر‌ها و جمعی از مهمانان و مدعوین حضور خواهند داشت.

ایرج کارخایی اضافه کرد: در سفر وزیر کشور ادای احترام و زیارت قبور شهیدان گرانقدر و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان پیش‌بینی شده است.

وی گفت: آقای عباس رهی از مهرماه سال ۱۳۸۸ در دولت دهم به‌عنوان استاندار سمنان منصوب شد و به مدت چهارسال در استان فعالیت نمود و از اول انقلاب اسلامی تاکنون پانزده استاندار و سرپرست استانداری به ترتیب مرتضی اقتصاد، علی ثقفی، محمد حسین اصغر نیا، محمد جواد سهلانی، محمد تقی زمانیان، محمد باقر نویسی، محمد علینقی جهرمی، محمد رضا بهمنی، سید حمید طحایی، سید محمود می‌رلوحی، محمد علی پنجه فولادگران، محمد رضا حسن‌پور، حمید حاجی عبدالوهاب، علی عبدالهی و عباس رهی سکان استان را بدوش داشتند که شانزدهمین استاندار آقای محمد وکیلی است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان افزود: محمد وکیلی کار‌شناس ارشد مدیریت برنامه ریزی دانشگاه شیراز و سوابق علمی چون تدریس در دانشگاه پردیس قم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه جامع علمی کاربردی قم و دانشگاه پیام نور قم و سوابق اجرایی چون فرمانداری اراک، تهران، شیراز و شهرداری مشهد، قم و شیراز و معاون وزیر کار را در کارنامه خود دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز