خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان؛

فعالیت‌های جهاد دانشگاهی استان سمنان مورد حمایت قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۱۹۶

استاندار سمنان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌ها و فعالیتهای خوب جهاد دانشگاهی استان سمنان در بخشهای پژوهشی، آموزشی و فرهنگی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های در حال حاضر استان سمنان را اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی اعلام کرد.

ایلنا - سمنان: استاندار سمنان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان با اشاره به ظرفیت‌ها و فعالیتهای خوب جهاد دانشگاهی استان سمنان در بخشهای پژوهشی، آموزشی و فرهنگی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های در حال حاضر استان سمنان را اشتغال فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی اعلام کرد.
به گزارش ایلنا، استاندار سمنان در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان افزود: جهاد دانشگاهی بستر خوبی برای برنامه ریزی در خصوص مهارت افزایی و ایجاد بسترهای اشتغال است.
وکیلی با بیان اینکه استان سمنان در بخش‌های مختلف رشد خوبی داشته است اظهار داشت: باید تمامی فعالیت‌ها در راستای توسعه متوازن باشد که در این راستا باید با تحلیل‌های آماری دقیق انحراف از مسیر توسعه را جلوگیری و حرکت به سمت توسعه را شتاب بخشید.
وی ایجاد تفکر کارآفرینی و ترویج اشتغال‌های خانگی و ایجاد ارزش افزوده و تولید سرمایه دانش محور با آموزشهای اشتغال محور و هدفمند با انجام نیاز سنجی را از راهکارهای ایجاد اشتغال برشمرد.
استاندار سمنان با بیان اینکه از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی استان در بخشهای مختلف باید استفاده کرد، افزود: در جلسات و شوراهای مختلف به مدیران تاکید می‌شود تا از ظرفیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی جهاد دانشگاهی استان استفاده کنند ما ازفعالیتهای جهاد دانشگاهی در استان سمنان حمایت می‌کنیم.
حسن رهایی رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان نیز در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی، آموزشی و فرهنگی این نهاد در استان سمنان را ارائه کرد و افزود: طی یک سال گذشته موافقت ایجاد زمینه دو گروه پژوهشی بهره وری و توسعه کارآفرینی و برنامه ریزی گردشگری کویر اخذ و نمایندگی خون بند ناف و آزمایشگاه مصالح ساختمانی و مواد معدنی بعنوان آزمایشگاه همکار استاندارد در استان ایجاد گردیده است و قریب به ده هزار نفر نیز در سطح استان از آموزشهای تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی که با رویکرد توانمند سازی و اشتغال محور بوده است بهره‌مند گردیده‌اند و مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان نیز با ارتقاء سطح کمی و کیفی خود توانست بعنوان مرکز نمونه کشوری در سال ۹۲ معرفی گردد و در حوزه فرهنگی نیز فعالیت رسانه‌ای خبرگزاری ایسنا و خبرگزاری قرآنی ایکنا و برگزاری گفتمان‌های دینی و اجتماعی نیز از فعالیتهای شاخص بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز