خبرگزاری کار ایران

معاون امور عمرانی استانداری سمنان؛

حوادثرانندگی پس از سکته قلبی بالاترین تلفات را در کشور دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۲۵۶

معاون امور عمرانی استانداری سمنان گفت: حوادثرانندگی پس از سکته قلبی بیشترین حجم تلفات انسانی را در کشور به خود اختصاص داده است.

ایلنا - سمنان: معاون امور عمرانی استانداری سمنان گفت: حوادثرانندگی پس از سکته قلبی بیشترین حجم تلفات انسانی را در کشور به خود اختصاص داده است.
به گزارش ایلنا، معاون امور عمرانی استانداری سمنان در آیین آغاز رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی در پایانه بار سمنان افزود: حوادثرانندگی در کشور سالانه قریب ۱۹ هزار نفر فوتی دارد که این رقم در سالهای اخیر با تلاش دستگاه‌های مختلف از بیش از بیست و چند هزار به این رقم کاهش یافته است.
پرهام جانفشان عراقی گفت: بر اساس برنامه پنجساله پنجم سالانه ۱۰ درصد باید از شمار تلفات جاده‌ای کاسته شود و در پایان برنامه حداقل ۵۰ درصد کاهش تلفات را شاهد باشیم.
وی با اشاره به کسب رتبه چهارم استان سمنان در کاهش تلفات رانندگی در کشور بر مشارکت بیشتر دستگاه‌ها در این زمینه تاکید کرد: حفظ اینجایگاه سخت است و همه باید در این خصوص تلاش و همکاری کنند.
معاون امور عمرانی استاندار سمنان از دست اندرکاران برگزاری رزمایش روز بدون حادثه تقدیر کرد.
رزمایش روز بدون حادثه ترافیکی که با رمز یا علی ابن موسی الرضا در استان سمنان آغاز شده است تا ساعت ۱۸ امروز ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز