خبرگزاری کار ایران

بیمارستان صحرایی " شهید افتخاری " طرود افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۶۴

در نخستین روز از هفته بسیج، " بیمارستان صحرایی شهید محمد حسین افتخاری " در منطقه محروم طرود، با حضور دو فرزند شهید افتخاری و جمعی از مسئولین استان و شهرستان شاهرود افتتاح شد.

ایلنا - سمنان: بیمارستان صحرایی طرود که با هدف آمادگی یگان‌های امدادی در خدمت‌ رسانی در زمان بحرانی و حوادثغیرمترقبه و ارزیابی امکانات و خدمت‌ رسانی به مناطق محروم ایجاد شده است؛ صبح امروز طی مراسمی افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی شاهرود در این مراسم، ضمن ارائه گزارش از برنامه های بسیج جامعه پزشکی، بیان کرد: این بیمارستان صحرایی کار مشترکی از دانشگاه علوم پزشکی و سپاه شاهرود است و با همت بسیج جامعه پزشکی شهرستان شاهرود و استان سمنان در روستاهای طرود، سطوه، بیدستان و مهدی آباد از امروز به مدت چهار روز خدمات تخصصی درمانی به جمعیت های تحت پوشش ارائه می دهد.

محسن اعرابی افزود: این بیمارستان در چهار بخش جراحی عمومی، داخلی، اطفال و زنان - زایمان آماده ارائه خدمات است و امکاناتی نظیر آزمایشگاه، دندانپزشکی، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، داروخانه و تزریقات و پانسمان را داراست.

اعرابی خاطر نشان کرد: بیمارستان مذکور قابل حمل ونقل است وبرای اولین بار با فاصله زیاد از شهر تشکیل شده است.

بیمارستان صحرایی شهید افتخاری از ۳۰ آبان الی ۴ آذر ماه آماده ارائه خدمات به صورت رایگان است.

این بیمارستان صحرایی، صبح امروز توسط " لاله افتخاری " نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و فرزند شهید محمد حسین افتخاری و با فرمانده سپاه قائم آل محمد(ص) استان سمنان، فرمانده سپاه شاهرود و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستان شاهرود حضور افتتاح شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز