خبرگزاری کار ایران

پس از مدت‌ها انتظار ؛

قطار مسافربری سمنان-مشهد فعالیت خود را آغاز می کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۸۵۳۴

مدیرکل راه آهن شمال شرق استان سمنان از آغاز فعالیت قطار مسافربری سمنان-مشهد خبر داد.

به گزارش ایلنا فرشاد زادخور مدیر کل راه آهن شمال شرق استان سمنان در این باره  گفت: حرکت قطار مسافربری سمنان- مشهد از پنج شنبه ۲۸ مهر ماه آغاز می شود و مردم می توانند از امروز دوشنبه ۲۵ مهر نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.

مدیر کل راه آهن شمال شرق استان سمنان با اشاره به اینکه راه اندازی این قطار با وجود بضاعت محدود راه آهن به منظور فراهم کردن زمینه برای دسترسی آسان زوار حرم علی بن موسی الرضا(ع) ایجاد شده است، افزود: حرکت قطار همه روزه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از ایستگاه راه آهن شهر سمنان آغاز می شود و ساعت برگشت از مشهد مقدس ساعت ۲۳و ۴۰ دقیقه خواهد بود.

وی با بیان اینکه فعلا ظرفیت استفاده شهرستان‌های مختلف استان به صورت شناور است، افزود: ظرفیت کل استان ۴۰۰ نفر است و در آینده با توجه به نظرسنجی ها و اقبال انجام شده، ظرفیت هر شهرستان مشخص می شود.

زادخور با بیان اینکه امکانات این قطار به صورت کوپه ای و ۴ تخته و ۶ تخته است، گفت: هم استانی ها برای تهیه بلیت قطار می توانند به روش اینترنتی از طریق سامانه های فروش بلیت و یا از واحدهای فروش بلیط سطح شهر و ایستگاه‌های راه آهن اقدام نمایند.

مدیر کل راه آهن شمال شرق استان سمنان بیان کرد: روزانه ۷۰ تا ۸۰ رام قطار مسافر بری در مسیر تهران مشهد حرکت می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز