خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار سمنان:

سمنان با بحران اشتغال روبروست / فرش قرمز برای سرمایه گذاران پهن می کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۵۶۷

معاون عمرانی استاندار سمنان با بیان اینکه در استان با بحران اشتغال روبرو هستیم، گفت: باید با کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم.

سمنان: معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: رویکرد مهم استاندار سمنان، جلب سرمایه گذاران برای اشتغال زایی است.

وی این دید گاه را این چنین تشریح کرد " باید برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن کنیم " و ادامه داد: ما نیز باید در زمینه جذب سرمایه گذار به صورت حمایتی وارد شویم و حمایت های لازم را انجام دهیم.

به گزارش ایلنا، " پرهام جانفشان " در مراسم افتتاح یک مجتمع خدماتی و رفاهی در سمنان با اشاره به اینکه درآمدهای حاصل از نفت نمی تواندارزش افزوده ایجاد کند، ادامه داد: راحت ترین راه برای اینکه متکی به بودجه های نفتی نباشیم، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.

معاون عمرانی استاندار سمنان تأکید کرد: مدیران استان نباید صرفاً به دنبال هزینه کردن منابع باشند، باید به دنبال خلق منابع نیز باشند، اتکاء به بخش خصوصی، اوراق مشارکت، سرمایه گذاری بخش خصوصی و… این ها راحت ترین راه برای خلق منابع و استفاده از آنها در پروژه ها است.

فرماندار سمنان نیز در این آیین با اشاره به جانمایی بسیار خوب جهت احداثمجتمع خدماتی رفاهی بین راهی " نوید آهوان " گفت: آهوان یک منطقه بزرگ گردشگری و تفریحی استان سمنان است و احداثچنین مجتمعی یکی از نیازهای این منطقه بود که با سرمایه گذاری بسیار خوب احداثشد.

" سعدالدین " با تأکید بر اینکه آهوان سمنان می تواند به عنوان قطب بزرگ گردشگری استان معرفی شود، افزود: احداثمجتمع های بین راهی می تواند از بروز حوادثو سوانح جاده ای پیشگیری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز