خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سمنان در مجلس:

سمنان در قبولی کنکور جزء ۳ استان برتر کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۶۹۲

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت آموزش و پرورش، همراهی مسئولان و فرهنگیان را می‌طلبد گفت: سمنان در قبولی کنکور جزو ۳ استان برتر کشور است.

ایلنا - سمنان: نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه شورای آموزش و پرورش نقطه اتکای معلمان است اظهار کرد: آموزش و پرورش پایه و اساس جامعه است.
به گزارش ایلنا، علیرضا خسروی افزود: همه موفقیت‌های امروز حاصل تلاش‌های دیروز معلمان و فرهنگیان است و همه مسئولان کنونی این نظام مقدس شاگرد کلاس‌های درس معلمان بوده‌اند.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت استفاده از تجربیات پیشکسوتان در امر تعلیم و تربیت بیان کرد: تکریم و احترام ویژه به همه پیشکسوتان وظیفه همه مسئولان و جامعه است.
علیرضا خسروی اظهار کرد: آموزش و پرورش استان سمنان در کشور جزو بهترین دستگاه‌های نظام تعلیم و تربیت است و این روند باید حفظ و بهبود یابد.
وی افزود: استان سمنان همواره در بسیاری از شاخص‌های مهم آموزش و پرورش مانند قبولی در کنکور سراسری جزو سه استان بر‌تر کشور بوده است.
خسروی موفقیت جامعه را در گرو موفقیت نظام تعلیم و تربیت عنوان و تصریح کرد: موفقیت آموزش و پرورش، همراهی مسئولان و فرهنگیان را می‌طلبد.
وی با اشاره به دیدار اخیر مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان سمنان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، از آیت الله شاهچراغی به عنوان پدری دلسوز برای آموزش و پرورش نام برد و حضور وی را در شورای آموزش و پرورش باعثانسجام بیشتر نظام تعلیم و تربیت استان دانست.
نماینده مردم سمنان، مهدی‌شهر و سرخه از محمدرضا جهان به خاطر پذیرش مسئولیت سنگین تعلیم و تربیت استان سمنان قدردانی و ابراز امیدواری کرد تا با حضور وی در رأس آموزش و پرورش استان سمنان، گام‌های بلندی برای این نهاد و دانش آموزان و فرهنگیان برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز