خبرگزاری کار ایران

در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه با شهردار شهمیرزاد مطرح شد

امنیت لازمه همه فعالیت هاست

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۹۹۰

شهردار شهمیرزاد با بیان اینکه شهمیرزاد در آینده به شهری امن و پویا برای تمامی فصول تبدیل می شود گفت: امنیت لازمه همه فعالیت ها است.

ایلنا - سمنان: شهردار شهمیرزاد در نشست هم اندیشی با خبرنگاران به بحث، تبادل نظر و گفت‌و‌گو پرداخت.

به گزارش ایلنا، علیرضا امینی شاد در نشست هم اندیشی با خبرنگاران استان سمنان در سالن اجتماعات شهرداری شهمیرزاد اظهار کرد هنر مدیران پررنگ کردن نقش مردم در توسعه محلات، بخش‌ها، شهر‌ها، شهرستان‌ها و در ‌‌نهایت کشور است.
وی افزود: شهر‌ها باید مردم محور باشند و شهردار محوری یا شوراء محوری اشتباه است.
شهردار شهمیرزاد با اشاره به روند اشتباه توسعه‌ای در کشور بیان کرد: توسعه کشور باید از پایین به بالامحقق شود.
امینی شاد با بیان اینکه شهمیرزاد در آینده به شهری امن و پویا برای تمامی فصول تبدیل می‌شود گفت: امنیت لازمه همه فعالیت‌ها است.
وی با اشاره به نقش نهاد‌های امنیتی مانند ارگان‌های نظامی و انتظامی تصریح کرد: مدیریت شهری نیز در کنار این نهاد‌ها وظیفه دارد تا امنیت را به فضا‌های شهری ببرند.
شهردار شهمیرزاد نور‌پردازی مناسب و تأمین فضاهای مطلوب و امن برای شهر‌ها را از جمله اقداماتی دانست که مدیریت شهری می‌تواند برای امنیت شهر‌ها انجام دهد.
امینی شاد با اشاره به زمینه‌های پویایی شهمیرزاد در آینده‌ای نزدیک عنوان کرد: پویایی در شهمیرزاد در دو محور ایجاد نشاط و رونق اقتصاد شهری محقق می‌شود.
وی افزود: مدیریت شهری شهمیرزاد برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی متعددی را برای محقق شدن پویایی شهری در این شهر پیش بینی کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز