خبرگزاری کار ایران

استاندار: به ۴ شرط برای کلنگ زنی طرح های جدید می آیم؛

افتتاح ۴۱۰ پروژه با اشتغال زایی ۱۲۰۰ نفر در استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۹۲۵

استاندار سمنان از افتتاح ۴۱۰ پروژه عمرانی، فرهنگی، صنعتی، اقتصادی و اجتماعی استان سمنان همزمان با ایام دهه فجر خبر داد / با افتتاح این پروژه ها زمینه اشتغال ۱۲۰۰ نفر به صورت مستقیم در استان فراهم خواهد شد.

ایلنا: استاندار سمنان از افتتاح ۴۱۰ طرح عمرانی، فرهنگی، اقتصادی واجتماعی با اشتغال زایی ۱۲۰۰ نفر در این استان به مناسبت دهه مبارکه فجر خبرداد.

به گزارش " ایلنا "، " محمد زند وکیلی " افزود: این پروژه‌ها با اعتبار بیش از دو هزار میلیارد ریال اجرایی شده اند وشامل ۳۳۸ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۷۰۰ میلیارد ریال و ۷۱ پروژه تسهیلاتی با اعتبار یک هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال می باشند.

وی تفکیک پروژه ها را از نظر تعداد پروژه ها در سطح شهرستانها ۲۶ پروژه در سمنان، ۸۵ پروژه در شاهرود، ۵۱ پروژه در دامغان، ۵۶ پروژه در گرمسار، ۴۲ پروژه در مهدیشهر، ۲۷ پروژه در سرخه، ۳۱ پروژه در میامی و ۱۱ پروژه در شهرستان آرادان اعلام کرد.

" وکیلی " در خصوص کلنگ زنی پروژه ها اظهار داشت: پروژه هایی که از این پس کلنگ زنی می شوند باید مطالعه اجرایی و صرفه اقتصادی داشته باشند و اعتبار برای آنها پیش بینی شده باشد، همچنین برنامه زمانبندی مشخصی برای آنها تعیین شده باشد.

وی اظهار داشت: در مراسم کلنگ زنی پروژه‌هائی که مطالعات توجیهی اقتصادی و اجرائی نداشته باشند، شرکت نخواهم کرد.

استاندار سمنان چهار اولویت برای اجرای پروژه هایی که در آینده به بهره برداری می رسند را مشخص کرد اول: پروژه هایی که با تخصیص اعتبار در سال آینده به بهره برداری خواهند رسید، دوم: پروژه هایی که پیش نیاز پروژه های دیگر باشند، سوم: پروژه هایی که ضرورت نیاز مردم باشد، خصوصا پروژه های آموزشی و اولویت چهارم: پروژه های مرتبط با ایجاد اشتغال.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز