خبرگزاری کار ایران

مدیر مرکز رشد دانشگاه سمنان خبر داد;

فعالیت ۱۰۰ واحد فناور در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۷۳

مدیر مرکز رشد دانشگاه سمنان از افزایش تعداد واحد های فناور پارک علم و فناوری این دانشگاه به ۱۰۰ واحد خبر داد.

ایلنا: مدیر مرکز رشد دانشگاه سمنان از افزایش تعداد واحد های فناور پارک علم و فناوری این دانشگاه به ۱۰۰ واحد خبر داد.
به گزارش ایلنا "، به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان، دکتر " محمد صادق ولی پور " با اعلام این خبر گفت: از بین طرح های ارائه شده به مرکز رشد فناوری، با پذیرش هسته فناور سبزاندیشان در دی ماه امسال تعداد واحدهای فناور پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان به ۱۰۰ واحد رسید.
دکتر " ولی پور " افزود: فعالیت هسته فناور سبز اندیشان در زمینه علوم انسانی است.
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان گفت: شرکت های فناور و افراد توانمند در حوزه های مختلف در استان به عنوان یک ظرفیت محسوب می شوند که پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان توانسته تا حدودی با توجه به محدودیت هایی که وجود دارد از این ظرفیت ها استفاده نماید.
دکتر " ولی پور " افزود: اصلی ترین وظیفه پارک های علم و فناوری تبدیل علم به ثروت است؛ این پارک با دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی، پژوهشکده ها و بنیاد نخبگان ارتباط داشته و بسترساز تبدیل علم به ثروت از طریق شرکت های دانش بنیان است.
مدیر مرکز رشد فناوری دانشگاه سمنان، یکی از راه های توسعه یافتگی و پیشرفت کشور را تبدیل دستاوردهای پژوهشی و علمی به محصول و خدمات دانش بنیان دانست و گفت: فراهم کردن زیر ساخت های لازم جهت حمایت مالی از ایده های فناورانه، در زمینه تجاری سازی آنها از اقدامات این مرکز است.
یادآور می شود، دانشگاه سمنان جزء معدود دانشگاه های کشور است که دارای پارک علم و فناوری می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز