خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان:

مدیریت مصرف برق نقش محوری در پیشبرد اهداف جامعه ایفا می کند

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۰۴۰

آموزش همگانی مدیریت مصرف برق با اتکا به ارزش‌های درون فرهنگ و با مشارکت مردم و مسئولین از طریق تشویق، تمرین و تکرار تا یادگیری اجتماعی و شکل گیری فرهنگ عمومی تحقق می‌یابد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان در جمع اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده فنی سمنان اظهار داشت: نقش مدیریت مصرف برق در پیشبرد اهداف جامعه محوری و کلیدی است.
به گزارش ایلنا، سیدمحمد موسوی‌زاده با عنوان اینکه مسائل مرتبط با مدیریت مصرف موضوع روز دنیا است گفت: صنعت برق در افزایش امید به زندگی بشر، سهم قابل توجهی دارد. وی با اشاره به اینکه برق، صنعتی است که در آینده بشر نقش موثری خواهد داشت.
وی افزود: سهولت در تبدیل و انتقال انرژی الکتریکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این صنعت زیربنایی است.
موسوی‌زاده با ابراز اینکه افزون بر ۹۲ درصد تولید نیروگاه‌های کشور از طریق سوخت‌های فسیلی است اضافه کرد: این موضوع وظیفه همگی را دوچندان نموده تا با مصرف بهینه و صحیح، از اسراف پرهیز نموده و در حفظ و نگهداری محیط زیست نیز مشارکت نماییم.
رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق استان خاطر نشان ساخت: قانون اصلاح الگوی مصرف و هدفمندی یارانه‌ها، ناظر بر مدیریت انرژی مصرف کنندگان و تولیدکنندگان است.
وی فرهنگ سازی بهتر و استفاده بهینه از حامل‌های انرژی را یک ضرورت برشمرد و یادآور شد: نهادینه سازی مقوله مدیریت مصرف می‌باید به صورت نسل به نسل استمرار داشته و با آگاهی دهی و بهره گیری از مکانیزم‌های انگیزشی در این عرصه تلاش بیشتری صورت گیرد.
وی همچنین تصریح کرد: آموزش همگانی مدیریت مصرف برق با اتکا به ارزش‌های درون فرهنگ و با مشارکت مردم و مسئولین از طریق تشویق، تمرین و تکرار تا یادگیری اجتماعی و شکل گیری فرهنگ عمومی تحقق می‌یابد.
گفتنی است در این همایش طی لوح تقدیرهایی جداگانه از سوی رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان، از مدیرعامل، مشاور فنی مدیرعامل و رئیس گروه آموزش و برنامه ریزی نیروی انسانی شرکت توزیع برق استان در راستای تعامل و همکاری با آن دانشکده تقدیر به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز