خبرگزاری کار ایران

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراثفرهنگی وارد گرمسار شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۱۸۶۸

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این سفر یک روزه به سه شهرستان در استان سمنان سفر و ضمن بازدید از آثار و بناهای تاریخی، مسایل و برنامه‌های میراثفرهنگی در این استان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سفر به استان سمنان را با بازدید از شهرستان گرمسار آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این سفر یک روزه به سه شهرستان در استان سمنان سفر و ضمن بازدید از آثار و بناهای تاریخی، مسایل و برنامه‌های میراثفرهنگی در این استان را مورد بررسی قرار می‌دهد.

مسعود سلطانی فر در سفر به شهرستان گرمسار ابتدا از فرودگاه افلاک آسیا بازدید کرد.

بازدید از معادن نمک، افتتاح مرحله اول موزه صنعت گرمسار، بازدید از موزه اقوام، بازدید از جاده سنگ فرش، کاروانسرای ده نمک و… از دیگر برنامه‌های وی در گرمسار است.

رییس سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سفر به شهرستان مهدیشهر و بازدید از شهر نمونه گردشگری شهمیرزاد، بازدید از بافت قدیمی شهر سمنان و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان را نیز در ادامه این سفر یک روزه در برنامه دارد.

معاون میراثفرهنگی سازمان میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این سفر معاون رییس جمهوری را همراهی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز