خبرگزاری کار ایران

سرپرست کتابخانه های عمومی استان خبر داد;

رشد ۴۱ درصدی اعضای کتابخانه های عمومی استان سمنان

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۵۵۵

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان سمنان از افزایش ۴۱ درصدی اعضای کتابخانه های عمومی استان سمنان در مقایسه با سال گذشته خبر داد.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان سمنان افزود: تعداد اعضای کتابخانه های عمومی استان در فروردین ماه سال گذشته ۳۷هزار۳۷۰ نفر بوده است، و این اعضاء در حال حاضر ۵۲ هزار و ۶۳۵ نفر است که در مقایسه با سال قبل، ۴۱ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان سمنان، امیر ابراهیم شریفی افزود: این رشد اعضای کتابخانه ها عمومی، ثمره نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی در استان است.

وی تاکید کرد: امروزه کتابخانه های عمومی نه تنها مرکز خدمات کتابخانه ای و اطلاع رسانی جهت عموم مردم هستند بلکه به عنوان مشاورین امین در جهت راهنمایی در انتخاب منابع نیز فعالیت می نمایند.

سرپرست اداره کتابخانه های عمومی استان سمنان یادآور شد: هم چنین این موضوع نشان دهنده بهبود کیفیت خدمات نهاد کتابخانه های عمومی است.

وی افزود: منابع کتابخانه های عمومی استان در موضوعات مختلف و متنوع برای هر نوع ذائقه عمومی در این محل جمع آوری شده است و به راحتی قابل دسترس همگان است و این یک ویژگی مفید و بسیار خوب کتابخانه های عمومی می باشد.

شریفی با بیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ کتاب خوانی وظیفه همگانی است و باید از سنین پایین آغاز شود افزود: برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان و گسترش فرهنگ اصیل در جامعه، باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی در جامعه بیشتر ترویج شود.

شریفی افزود: کتابخانه امام خمینی در شهرستان سمنان تنها کتابخانه ای است که به صورت شبانه روزی ارائه خدمات می دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز