خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی با حضور استاندار؛

از کارآفرینان برتر استان سمنان تجلیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۸۶۲

محمد وکیلی در جمع کار آفرینان استان گفت: کارآفرین با خلاقیت و نوآوری در عرصه تولید و کار در اقتصاد ارزش افزوده ایجاد می کند.

نهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان با حضور استاندار سمنان و کارآفرینان برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه استاندار سمنان حضور در جمع دست اندرکاران عرصه تولید و صنعت را بسیار ارزشمند برشمرد و افزود: امتنان و تجلیل از کارآفرینان باید به صورت عملی انجام شود و حمایت از آنان در عرصه تولید بسیار مهم است.

محمد وکیلی با برشمردن وجود قدرت های اقتصادی، نظامی، سیاسی و مردمی در جهان تصریح کرد: امروز ما می توانیم با مدیریت خوب منابع انسانی را تبدیل به یک قدرت مردمی بزرگ کنیم و در این اقتصاد باید به کارآفرینان و تلاشگران عرصه تولید و اشتغال بها» لازم داده شود.

وی افزود: کارآفرین کسی است که کار تولید می کند و از لحظات و فرصت ها بهره می گیرد و تهدیدات را تبدیل به فرصت می کند.
استاندار سمنان همچنین شناسایی ناشناخته ها را مهم برشمرد و افزود: امروز وظیفه داریم بستر را برای فعالیت های مناسب کارآفرینان مهیا کنیم چون کارآفرین با استفاده از امکانات و سرمایه های موجود خلق سرمایه و ارزش افزوده می کند.

وی افزود: باور اینکه ما می توانیم خودش یک روحیه کار آفرینی است و در این عرصه باید مسائل و مشکلات و موانع فعالیت های کارآفرینان شناسایی و حل گردد.

در این مراسم با لوح تقدیر از سه کار آفرین برتر شرکت الگانت، شرکت پیام آوران آشنا و شرکت تولیدی شمیایی کلران تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز