خبرگزاری کار ایران

بازدید مدیر کل بهزیستی سمنان از اولین پارک مناسب سازی شده در دست احداثتوانخواهان

asdasd
کد خبر : ۱۷۸۵۸۵

حجت الاسلام والمسلمین پهلوان از اولین پارک مناسب سازی شده در دست احداثدرجزین بازدید کرد.

شهردار جزین به ساخت این پارک برای معلولین، سالمندان و… اشاره کرد و افزود: یکی از وظایف شهرداری توجه به نیاز عموم مردم است و توانخواهان نیز چون دیگر افراد حق استفاده از امکانات شهری را دارند.
به گزارش ایلنا، محمد خاتمی با بیان رعایت اصول مناسب سازی در احداثاین پروژه گفت: این پارک با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال در فضایی به مساحت بیش از ۸۰۰ متر مربع در حال ساخت است و می توانیم از راهنمایی های کارشناسان بهزیستی در هرچه بهتر ساخته شدن این پارک استفاده نماییم.
در ادامه؛ مدیر کل بهزیستی استان سمنان ضمن تشکر ویژه از دغدغه شهردار و شورای شهر درجزین درخصوص رفاه حال جامعه هدف بهزیستی، خاطرنشان کرد: طبق ماده دو اصل ۹۴ قانون اساسی کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، مؤسسات، شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی و انقلابی موظفند در طراحی، تولید و احداثساختمان‌ها و اماکن عمومی و معابر و وسایل خدماتی به نحوی عمل نمایند که امکان دسترسی و بهره مندی از آنها برای معلولان همچون افراد عادی فراهم شود.
حجت الاسلام پهلوان این پروژه را اولین پارک مناسب سازی شده در سطح استان دانست و ضمن اعلام آمادگی درخصوص هرگونه همکاری افزود: امیدواریم با کمک و همیاری همه دستگاههای اجرایی و مناسب سازی اماکن و راهها، رفاه سالمندان و معلولین را فراهم آوریم.
مدیرکل بهزیستی در پایان؛ از افتتاح دفتر نمایندگی بهزیستی درجزین در آینده ای نزدیک خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز