خبرگزاری کار ایران

معاون دادستان کل کشور در جمع راهپیمایان روز قدس تصریح کرد؛

باید تلاش شود تا مردم غزه و فلسطین به خواست به‌حق خود برسند

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۵۷۰

باید تلاش کرد تا با هر شیوه‌ای که ممکن است جلوی جنایت‌های هولناک امروز در فلسطین و غزه گرفته شود و به هر طریق ممکن و عملی، جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کنیم و تلاش شود تا مردم غزه و فلسطین به خواست به‌حق خود برسند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور در جمع راهپیمایان و روزه‌داران سمنانی در روز جهانی قدس اظهار کرد: جنایات صهیونیست‌ها در نوار غزه و کرانه باختری آنقدر گسترده و پرحجم است که دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد.

به گزارش ایلنا، مرتضی بختیاری تصریح کرد: جنایات و وحشی‌گری‌هایی که در برهه کنونی در این زمینه انجام می‌شود، باید از سوی همه ملت‌ها به ویژه مردم مسلمان جهان محکوم شود.

وزیر سابق دادگستری افزود: همین حضور و موج خیزش مردم ایران و مسلمانان جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس بسیار ارزشمند بوده و بدون شک سبب افزایش روحیه مقاومت اسلامی و مردم فلسطین و غزه می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور گفت: گسترده بودن جنایت‌های صهیونیست‌ها می‌طلبد تا جامعه جهانی علیه این کشتارهای بی‌رحمانه واکنشی مبنایی و اساسی انجام دهد.

بختیاری ادامه داد: باید تلاش کرد تا با هر شیوه‌ای که ممکن است جلوی جنایت‌های هولناک امروز در فلسطین و غزه گرفته شود و به هر طریق ممکن و عملی، جنایت‌های صهیونیست‌ها را محکوم کنیم و تلاش شود تا مردم غزه و فلسطین به خواست به‌حق خود برسند.

وی افزود: جنایاتی که در روزهای اخیر از سوی دنیای استکبار و به ویژه سردمداران رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین و غزه رخ می‌دهد، هیچ جای توجیهی برای مسلمانان عالم باقی نمی‌گذارد که همه به میدان بیایند و اسراییل ننگین را از روی صفحه روزگار محو کنند.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور با بیان اینکه این روزها غزه سراسر خشم و آتش و خون است، گفت: البته این جنایت‌های بی‌وقفه سبب شد تا انگیزه مضاعفی در مردم و مسلمانان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس ایجاد شود و امروز شاهد مشارکت میلیون‌ها مسلمان و آزادی‌خواه جهان در این راهپیمایی هستیم.

معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور افزود: اما نکته جالب توجه در این میان این است که بیشتر مدعیان حقوق بشر امروز ساکت مانده‌اند و سکوت و حتی حمایت سازمان ملل برابر این جنایت‌ها از منظر ما توجیهی ندارد.

بختیاری گفت: سازمان ملل متحد که سالیان دور در به وجود آوردن اسراییل غاصب دایه‌ای مهربان‌تر از مادر بود، در برهه کنونی باید پاسخ خون بی‌گناهان فلسطینی و مردم غزه را بدهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز