خبرگزاری کار ایران

استاندار سمنان اظهار داشت:

۵۰ هزار میلیارد ریال پروژه‌های نیمه تمام دراستان سمنان وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۴۱۳۳

استاندار سمنان در آیین معرفی فرماندار جدید شهرستان دامغان با بیان اینکه این طرح‌ها ناشی از تعهدات دولت قبلی است از بخش خصوصی دعوت کرد تا برای توسعه این استان در اجرای طرح‌های مختلف دولت را یاری کند.

استاندار سمنان در آیین معرفی فرماندار جدید شهرستان دامغان با بیان اینکه پنجاه هزار میلیارد ریال پروژه‌های نیمه تمام در استان وجود دارد، گفت: این طرح‌ها ناشی از تعهدات دولت قبلی است از بخش خصوصی دعوت کرد تا برای توسعه این استان در اجرای طرح‌های مختلف دولت را یاری کند.

به گزارش ایلنا از سمنان، محمد وکیلی با تاکید بر حمایت دولت از بخش خصوصی برای ایجاد رونق اقتصادی گفت: دولت آمادگی اعطای مجوز ایجاد منطقه ویژه اقتصادی به عنوان بندر خشک را دارد و در منطقه ویژه اقتصادی دامغان از سرمایه گذاران حمایت می‌شود.

وکیلی وحدت، همدلی و تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری را تنها راه برون رفت از بحران‌ها و مشکلات دانست.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین، طرح جامع سلامت را از طرح‌ها و اقدامات موفق دولت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دانست.

عبدالرحمان رستمیان با تاکید بر بیمه تمام قشرهای مردم در سایه اجرای این طرح گفت: اجرای طرح جامع سلامت در کشور، بسیاری از مشکلات بهداشتی و درمانی مردم را برطرف کرده است.

وی بر ضرورت تلاش بیشتر مسئولان برای جذب اعتبارات و اجرای طرح‌های نیمه تمام و تلاش بر ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری در منطقه تاکید کرد.

در این آیین که امام جمعه دامغان و جمعی از مسئولان استان سمنان و شهرستان دامغان حضور داشتند با قرائت حکم وزیر کشور علی اصغر مجد به عنوان فرماندار جدید دامغان معرفی و از تلاش‌های پنج ساله مرتضی علی آبادی، فرماندار قبلی دامغان، که به افتخار بازنشستگی نایل شده است تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز