خبرگزاری کار ایران

طی ۶ ماه نخست سال جاری صورت پذیرفت؛

دستگیری ۱۵۰۰ نفر در رابطه با مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۸۹۷

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری ۱۵۰۰ نفر در رابطه به توزیع و مصرف مواد مخدر در نیم سال نخست سال جاری خبر داد.

فرمانده انتظامی استان سمنان در استانه هفته نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مواد مخدر مادر و ریشه بسیاری از جرائم است و فرمانده انتظامی استان سمنان اقدامات جدی را برای مقابله با این معضل بزرگ در پیش گرفته و همچنین برنامه های اموزشی متعددی را برای جلوگیری از شیوع این معضل در جامعه شروع کرده است.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا میرزایی در خصوص اقدامات انجام شده برای مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در طول ۶ ماه نخست سال جاری ۱۵۰۰ در این رابطه دستگیر شده اند که از عوامل مصرف کننده، توزیع و قاچاق مواد مخدر بوده اند.

وی بیان داشت: طی عملیات های انجام شده در ۶ ماه ابتدایی سال جاری ۵۰ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و ۱۰۳۵ کیلوگرم انواع مخدر کشف شد.

میرزایی با بیان اینکه این میزان کشفیات نسبت به سال گذشته ۱۵۰ درصد رشد داشته است عنوان کرد: بیشتر مواد مخدر کشف شده در سطح استان به صورت قاچاق بوده و با گزارش عوامل نیروی انتظامی این مواد در حالیکه از استان دیگری در حال انتقال از طریق محورهای مواصلاتی استان سمنان بوده کشف و ضبط شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز