خبرگزاری کار ایران

جانشین سپاه قائم ال محمد(عج) استان سمنان خبر داد:

۵۰ هزار جلد کتابچه خطبه غدیر در بین مردم توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۳۰۳

جانشین سپاه قائم ال محمد(عج) استان سمنان از توزیع ۵۰ هزار جلد کتاب با موضوع خطبه غدیر و غدیر شناسی خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص واقعه غدیر غدیر نیز مانند عاشورا همه گیر و عمومی شود.

جانشین سپاه قائم ال محمد(عج) استان سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ستاد غدیر سپاه استان سمنان چند سالی است که حرکت‌های خوبی در روز عید سعید غدیر در حوزه بازسازی این واقعه تاریخی انجام می‌دهد و امسال نیز این برنامه‌ها در دست اقدام قرار دارد.

به گزارش ایلنا، اسحاق هراسانیان ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر بیان داشت: واقعه غدیر خم حادثه‌ای عظیم در اعیاد بزرگ اسلامی میباشد که به عنوان «عیدالله اکبر» نامیده شده است و همه ی زحمات پیامبر در طول ۲۳ سال رسالت خود با واقعه غدیر کامل شد.

وی افزود: در این روز، دین اسلام کامل و نعمت خداوند بر بندگان کمال یافت.

جانشین سپاه قائم ال محمد(عج) استان سمنان گفت: غدیر خم همه چیز اسلام و شیعه است و اهمیت این واقعه از انجاست که در همان روزهای نخست رسالت پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند، اول کسی که به من دست بیعت دهد، جانشین من خواهد بود و حضرت علی(ع) نخستین کسی بود که دست بیعت به پیامبر داد و تا آخرین نفس در این راه ایستاد و مبارزه کرد و نمونه ی بارز این جانفشانی را میتوان در واقعه لیلة المبیت شاهد بود که حضرت علی(ع) با به خطر انداختن جان خود از اسلام و پیامبر دفاع کرد.

هراسانیان با بیان اینکه حضرت علی(ع) به عنوان شاخص و الگوی ولایت مطرح است، گفت: ولایت فقیه استمرار حرکت انبیا، اولیای الهی و ائمه اطهار(ع) و استمرار غدیر است.

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته تنها در مرکز استان بازخوانی و بازسازی صحنه غدیر خم صورت می گرفت، افزود: ‌امسال در چهار شهرستان گرمسار، سمنان، دامغان و شاهرود بازخوانی و بازسازی صحنه غدیر خم صورت می‌گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز