خبرگزاری کار ایران

شهمیرزاد قهرمان مسابقات کشوری خوزکه شد

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۸۷۹

مراسم اختتامیه بازی‌های کشوری خوزکه در شهمیرزاد با قهرمانی تیم شهمیرزاد، دومی تیم مازندران و سومی تیم البرز به پایان رسید.

در مراسم پایانی و اهدای جوایز مسابقات کشوری «خوزکه»، نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی حضور داشت و در سخنانی، از مردم و مسئولان شهمیرزاد به جهت حفظ سنت‌های بومی و قدیمی و فرهنگ‌های بومی محلی قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، شهردار شهمیرزاد نیز ضمن تشکر از برگزارکنندگان این بازی‌ها گفت: شهمیرزاد دارای قابلیت‌های فراوانی است که باید بازشناخته شود.

وی افزود طبیعت بکر و زیبای شهمیرزاد، آب و هوای مطبوع، محصولات و آثار تاریخی و انسانهای فرهیخته شهمیرزاد هویت این شهر را رقم زده‌اند که بسیار قابل ارزش هستند و در ادامه از گردو به عنوان محصول طلایی شهمیرزاد یاد کرد که بواسطه این محصول باارزش بزرگ‌ترین باغ گردوی جهان نیز در شهمیرزاد واقع شده است.

شهردار شهمیرزاد از کشت و صنعت شهمیرزاد با عنوان بزرگ‌ترین سازمان مردم نهاد استان یاد کرد و از مشارکت جویی و مشارکت پذیری مردم شهمیرزاد در اینگونه مسایل ابرازخوشنودی کرد.

علی امینی‌شاد ادامه داد: عناصر طبیعی، واقعیت‌های تاریخی و ظرفیت‌های شهمیرزاد بسیار زیاد بوده و نباید گذاشت شاهد واماندگی شهمیرزاد در بخش‌های مختلف باشیم.

شهردار شهمیرزاد خواستار مطرح شدن بازی خوزکه در سطح ملی شد و برای برگزاری بازی‌ محلی خوزکه به صورت آسیایی و حتی جهانی اعلام آمادگی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز