خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان دامغان خبر داد:

اختصاص اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی به اموزش پرورش شهرستان دامغان

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۵۵۱

نماینده مردم شهرستان دامغان اختصاص اعتبار ۱۵ میلیارد ریالی به اموزش پرورش شهرستان دامغان جهت تجهیز مدارس خبر داد.

نماینده مردم شهرستان دامغان در نشست هم اندیشی فرهنگی با مدیران و نمایندگان مربیان مدارس شهرهای دامغان و امیرآباد اظهار داشت: سه میلیارد ریال اعتبار از محل تبصره ۲۲ ماده۱۸۰ ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی با هدف کمک به تجهیز مدارس دامغان اختصاص یافته است که بین ۱۵۰ مدرسه توزیع خواهد شد.

به گزارش ایلنا، عبدالرحمان رستمیان بیان داشت: همچنین هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار دیگر نیز از محل اعتبارات تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی در اختیار آموزش و پرورش دامغان قرار گرفت که امیدواریم در سال آینده به ۱۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کند.

عضو مجمع نمایندگان استان سمنان از دائمی بودن قانون تبصره ۲۲ ماده ۱۸۰ ویژه نمایندگان مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: در سال ۹۳ اعتبار این تبصره سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که به هر شهرستان ۱۲۸ میلیارد ریال اختصاص یافت که در سال آینده از دو درصد به سه درصد افزایش پیدا خواهد کرد.

رستمیان، با بیان اینکه در توزیع اعتبارات اولویت طرح ها و پروژه ها رعایت شود اظهار داشت: با اولویت بندی طرح ها و پروژه ها می توانیم به تکمیل آن ها کمک کنیم.

وی آموزش و پرورش را دستگاهی مهم و تاثیرگذار در جامعه برشمرد و افزود: همه ما باید در رشد و توسعه آموزش و پرورش و حل مشکلات این نهاد سهیم باشیم.

نماینده مردم شهرستان دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحثرتبه بندی معلمان بنده به این طرح رای مثبت خواهم داد و از این طرح حمایت خواهیم کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان نیز در این نشست از وجود ۴۰ درصد فضاهای آموزشی تخریبی در شهرستان دامغان خبر داد و افزود: سه دهم اعتبارات این اداره کل صرف حقوق و هزینه های جاری می شود.

محمد رضا جهان اضافه کرد: ۴۰ درصد از معلمان استان فوق لیسانس و مابقی دارای مدرک کارشناسی هستند.

وی همچنین با انتقاد از اینکه در سالی که به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شد ولی هیچ کار فرهنگی در این سال رخ نداد گفت: باید با یکدیگر صادقانه برخورد کنیم تا بتوانیم از این راه در تحقق منویات رهبری در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز