خبرگزاری کار ایران

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان؛

کم کاری در برگزاری جشن انقلاب یک خیانت است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۳۳۶

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه کم کاری نهادهای انقلابی در برگزاری جشن انقلاب یک خیانت است گفت: باید از تمامی امکانات مالی و منابع انسانی خود در زمینه بزرگداشت و حفظ انقلاب اسلامی بهره برد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست استانی مسئولان اداره کل تبلیغات اسلامی در شاهرود، با بیان اینکه انسان امروز تشنه معرفت و آگاهی است اظهار داشت: عواملی مانند رشد اطلاعات و ارتباطات، تنوع طلبی، شکست نظام های مادی و دیگر عوامل، بر ایجاد گرایش به عرفان های نو ظهور افزوده است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام علی شکری خاطرنشان کرد: در این زمینه دشمن با فعالیت های خود ادیان ها و عرفان های جعلی را جانشین دین حقیقی و واقعی کرده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن اذعان بر اینکه تهاجم فرهنگی غرب و تلاش روز افزون دشمن در زمینه عرفان های مختلف، زنگ خطر را برای مسئولان فرهنگی کشور به صدا در آورده است افزود: باید از ورود برخی بدعتها به مجالس مذهبی و آلودگی جوانان به جریان ها و فرقه های نوظهور جلوگیری کرد.

شکری افزود: سازمان آموزش و پرورش با وجود قابل توجه کادر آموزشی می تواند کمک بسزایی در زمینه فرهنگ سازی و آگاهی قشر جوان و نوجوان جامعه داشته باشد.

وی همچنین با یادآوری فرارسیدن ایام الله دهه فجر و ضرورت توجه و برنامه ریزی مناسب در راستای بزرگداشت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان و نوجوان کشور از مهمترین اهداف و محوری این برنامه‌های ویژه است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان سمنان خواستار برگزاری جلسات توجیهی ویژه روحانیان اعزامی توسط ادارات تبلیغات اسلامی شهرستانهای استان برای تبلیغ و تبیین اهداف و ثمرات انقلاب شد و تصریح کرد: انقلاب ما برگرفته از رسالت نبی مکرم اسلام(ص) و قیام سید الشهدا است و روحانیان اعزامی باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

شکری در خاتمه بر ساماندهی هیئات مذهبی و تشکل های دینی برای برگزاری هرچه بهتر جشن های دهه فجر تاکید کرد و گفت: این جشن ها باید با محوریت مردم و مساجد برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز