خبرگزاری کار ایران

در راستای اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر برگزار می‌شود؛

اجرای مسابقه فرهنگی «ایستاده در باد» و «دوران طلایی» در مدارس مهدیشهر

asdasd
کد خبر : ۲۴۶۶۴۸

مسئول کمیته برگزاری مسابقات اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر، از برگزاری مسابقه فرهنگی فلش کارت‌های موضوعی شهدا تحت عنوان «ایستاده در باد» و «دوران طلایی» در مدارس شهرستان مهدیشهر خبر داد.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر گفت: این مسابقات در راستای برگزاری اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر در بین دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی شهرستان مهدیشهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سجاد زینعلیان در خصوص فلش کارت های مسابقه گفت: مجموعه ای از کارت‌های ارزشی در یک پکیج قرار داده شده که دانش آموزان با خواندن کارت‌ها باید به کارت سوال واقع در پکیج پاسخ دهند.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر افزود: این فلش کارت‌ها با موضوعات زنان و دفاع مقدس ویژه دختران تحت عنوان «ایستاده در باد» و شهدای نوجوان ویژه پسران تحت عنوان «دوران طلایی» خواهد بود.

زینعلیان تصریح کرد: دانش آموزان تمام مقاطع تحصیلی می‌توانند این فلش کارت‌ها را با تخفیف ۶۰ درصدی تهیه کرده و در مسابقه شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۱۰۰۰ دانش آموز در این مسابقه شرکت کردند، افزود: توزیع این فلش کارت‌ها از ۶ بهمن ماه شروع شده و مهلت پاسخگویی و ارسال آن برای خواهران تا ۱۰ بهمن و برادران تا ۱۷ بهمن است.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر خاطر نشان کرد: برندگان مسابقه دانش آموزان دختر در زمان همایش «زنان اعجاب آفرین در تاریخ انقلاب» و دانش آموزان پسر در زمان برگزاری اجلاسیه معرفی می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز