خبرگزاری کار ایران

۱۹۸ دانش آموز مهدیشهری به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۲۰۹

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان مهدیشهر از اعزام ۱۹۸ دانش آموز پسر شهرستان مهدیشهر به نیت تعداد شهدای این شهرستان به اردوهای راهیان نور خبر داد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان مهدیشهر گفت: اردوی راهیان نور دانش آموزی امسال در راستای برنامه‌های اجلاسیه ۱۹۸ شهید شهرستان مهدیشهر و تحت عنوان «هر شهید یک الگو» اجرا خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از کمیته اطلاع رسانی اجلاسیه شهدای شهرستان مهدیشهر، حسین رهایی با اشاره به اینکه این اعزام نسبت به اردوی راهیان نور دانش آموزی سالهای گذشته که براساس درس آمادگی دفاعی در پایه دوم دبیرستان برگزار می‌شد متفاوت است گفت: دانش آموزان پسر دوره دوم متوسطه به صورت داوطلبانه می‌توانند از این طریق اعزام شوند.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان مهدیشهر تعداد دانش آموزان داوطلب شهرستان برای اعزام به راهیان نور را بیش از ظرفیت اعلام شده بیان کرد و افزود: طبق سهمیه‌ای که به شهرستان داده شده بود ۱۹۸ نفر آن هم به نیت تعداد شهدای شهرستان را می‌توانیم به این اردو اعزام کنیم.

رهایی یاد آور شد: دانش آموزان دختر شهرستان مهدیشهر هم در آبان ماه سال جاری به راهیان نور اعزام شدند.

وی زمان اعزام راهیان نور دانش آموزی پسر را ۱۵ بهمن ماه اعلام کرد و ادامه داد: این تعداد دانش آموز از طریق خطوط ریلی اعزام و به مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید می‌کنند.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان مهدیشهر با بیان اینکه ۱۵ نفر از عوامل شامل راوی، روحانی، امدادگر، مربی و مسئول کاروان این دانش آموزان را همراهی می‌کنند خاطر نشان کرد: مراسم بدرقه با رویکرد بازسازی اعزام رزمندگان به جبهه و جنگ در دوران دفاع مقدس ساعت ۷:۳۰ چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه از میدان شهدای مهدیشهر برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز