خبرگزاری کار ایران

ابطال پروانه بهره‌برداری صاحبان معادن در صورت عدم فعال آنها تا ۴ ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۱۶

استاندار سمنان در بازدید از واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان گرمسار از ابطال پروانه بهره‌برداری صاحبان معادنی که تا ۴ ماه آینده معادن خود را فعال نکنند خبر داد.

استاندار سمنان در بازدید از واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان گرمسار با اشاره به اینکه تعدادی از صاحبان معادن از صنعت؛ معدن و تجارت پروانه بهره برداری و اکتشاف گرفته اند اما اقدامی برای فعال کردن آنها نمی‌کنند گفت: متاسفانه از دیرباز تعدادی حرفه ای در بحثمعدن کشور بدنبال این بودند که پروانه و مجوزهای بهره برداری و اکتشاف را اخذ کنند و متاسفانه در این خصوص شاهد سفته بازی هستیم که این امر باعثعدم توسعه اقتصادی خواهد بود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، محمد وکیلی افزود: در استان سمنان معادن غنی و متنوعی داریم و شاهد این موضوع هستیم که بعضی ها پروانه بهره‌برداری گرفته اند و بدون کار و فعالیتی آن را رها و بلوکه کرده اند و این امر باعثعدم توسعه اقتصادی خواهد بود.

استاندار سمنان افزود: صاحبان معادنی که پروانه بهره‌برداری از صنعت، معدن و تجارت گرفته اند حداکثر تا ۴ ماه فرصت دارند معدن را فعال کنند در غیر اینصورت پروانه آنها باطل می شود.

وی گفت: در این عرصه ما شاهد مافیا خرید و فروش پروانه بهره برداری هستیم و تصمیم بر این است با این مشکل مافیا در هر ابعاد و شکلی که به اقتصاد تولید و صنعت ضربه می زند برخورد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز