خبرگزاری کار ایران

همایش امیدهای زندگی در سمنان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۲۲

همایش امیدهای زندگی با حضور هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، مدیرکل بیمه سلامت ایرانیان، رئیس بیمارستان امیر المومنین(ع) سمنان و جمعی از اساتید، مدیران و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در سالن زکریای رازی دانشکده دندانپزشکی برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان در این همایش، اظهار داشت: در استان سمنان، امید به زندگی به بیش از ۷۳ سال، در سال ۱۳۹۳ افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، شادنوش مهم‌ترین علل افزایش امید به زندگی در سال‌های اخیر را کاهش مرگ‌ومیر کودکان زیر پنج سال‌ عنوان کرد و افزود: افزایش دسترسی مردم به خدمات بهداشتی‌، سطح سواد و ایجاد تسهیلا‌ت در مناطق روستایی و شهری از دیگر علل افزایش امید به زندگی است.

در ادامه نوری پور رئیس مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین(ع) هدف از برگزاری این همایش را گردهمایی نوزادان نارس از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۹۳ در بخشNICU، گرامیداشت مقام پزشکان و پرستاران در درمان نوزادان نارس و توجه هر چه بیشتر به نوزادان در راستای سیاست های جمعیتی کشور عنوان کرد.

در پایان مراسم به کودکان متولد شده که در بخش NICU مرکز آموزشی درمانی امیر المومنین(ع) از سال ۸۵ تا ۹۳، تحت مراقبت قرار داشتند هدایایی به رسم یابود اهداء شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز