خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

مواضع تهران در برابر دمشق اصولی و بنیادین است

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۱۳

موضع تهران در برابر بحران سوریه کاملا بنیادین است چرا که ایران از حقیقت آنچه در سوریه می‌گذرد، به خوبی آگاه است.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه در مصاحبه با شبکه «تله سور» آمریکای لاتین از سیاست‌های تهران در برابر دمشق تقدیر کرد.
به گزارش ایلنا به نقل از شبکه خبری الاخباریه، اسد گفت که موضع تهران در برابر بحران سوریه کاملا بنیادین است چرا که ایران از حقیقت آنچه در سوریه می‌گذرد، به خوبی آگاه است.
وی با انتقاد از رویکردهای واشنگتن در قبال دمشق گفت که سیاست آمریکا در برابر بحران سوریه از‌‌ همان آغاز مبتنی بر دروغ و افترا بود.
اسد با بیان اینکه سیاست‌های واشنگتن در قبال دمشق به مردم آمریکا لطمه می‌زند، گفت که آمریکا نمی‌تواند به مردم سوریه دیکته کند که چه کسی باید بر آن‌ها حکومت کند.
رئیس جمهوری سوریه همچنین تاکید کرد که اگر آمریکا از دخالت در امور داخلی دیگر کشور‌ها خودداری کند، اوضاع جهان بهتر خواهد شد.
وی افزود که همه شواهد حاکی از آن است که تسلیحات شیمیایی توسط مخالفان سوری مورد استفاده قرار گرفته است.
بشار اسد همچنین کنفرانس ژنو ۲ را گامی در مسیر باز کردن باب گفت‌و‌گو میان نیروهای مختلف سوری دانست ولی در عین حال تاکید کرد که این کنفرانس نمی‌تواند جایگزین گفت‌و‌گوهای داخلی در سوریه شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز