خبرگزاری کار ایران

یک منبع ایرانی:

ظریف به واشنگتن سفر نخواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۲۵

علیرغم درخواستهای فراوان از جمله دعوت دانشگاههای میشیگان، هاروارد، پرینستون و موسسات مطالعاتی واشنگتن، به دلیل ضیق وقت ایشان قادر به اجابت درخواستهای صورت گرفته نشد.

یک منبع نزدیک به هیات همراه وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک اعلام کرد ظریف به واشنگتن سفر نمی کند.

به گزارش ایلنا، این منبع نزدیک به هیات همراه وزیر امور خارجه کشورمان در نیویورک در پاسخ به سوالی در این خصوص اظهار داشت: چنین سفری در برنامه ظریف قرار ندارد.

وی افزود: وزیر امور خارجه کشورمان در هفته اول اقامت خود در نیویورک ضمن همراهی ریاست محترم جمهوری در ملاقاتها و برنامه های مختلف، تعداد قابل توجهی ملاقات با همتایان و مقامات ارشد سازمان ملل داشت و در هفته دوم اقامت ضمن ادامه ملاقاتهای دو جانبه، در برنامه های تنظیم شده در چارچوب دیپلماسی رسمی، رسانه ای و عمومی شامل دیدارها، مصاحبه ها و سخنرانیها در محافل و کانونهای نخبگان و دانشگاهی از جمله فارغ التحصیلان دانشگاه شیکاگو و نیز شورای روابط خارجی(CFR) و انجمن آسیایی شرکت فعال داشته و خواهد داشت. لذا علیرغم درخواستهای فراوان از جمله دعوت دانشگاههای میشیگان، هاروارد، پرینستون و موسسات مطالعاتی واشنگتن، به دلیل ضیق وقت ایشان قادر به اجابت درخواستهای صورت گرفته نشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز