خبرگزاری کار ایران

سرگئی لاوروف:

آمریکا در برنامه سپر دفاع موشکی تجدیدنظر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۱۲۰

آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند تا زمانی که از جانب ایران احساس خطر وجود داشته باشد، برنامه استقرار سپر موشکی به قوت خود باقی خواهد ماند ولی معتقدیم که اگر آن‌ها متقاعد شوند که تهدیدی از جانب ایران وجود ندارد، در این برنامه تجدیدنظر خواهند کرد.

«سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه بعد از دیدار با «جان کری» همتای آمریکایی خود در اندونزی اعلام کرد که چنانچه واشنگتن متقاعد شود که هیچ تهدیدی از جانب ایران وجود ندارد، در برنامه سپر دفاع موشکی خود تجدیدنظر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روزنامه کامرسانت، لاوروف با بیان این‌که مساله سپر دفاع موشکی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در دستور کار قرار دارد، گفت که آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند تا زمانی که از جانب ایران احساس خطر وجود داشته باشد، برنامه استقرار سپر موشکی به قوت خود باقی خواهد ماند ولی معتقدیم که اگر آن‌ها متقاعد شوند که تهدیدی از جانب ایران وجود ندارد، در این برنامه تجدیدنظر خواهند کرد.

لاوروف همچنین با اشاره به مذاکراتی که قرار است ۱۵ و ۱۶ ماه جاری میلادی با حضور کشورهای عضو گروه ۱ + ۵ برگزار شود، گفت که مواضع اخیر ایران درباره حل و فصل مساله هسته‌ای این کشور در نشست ژنو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نشست قبلی وزرای خارجه ایران و گروه ۱ + ۵ در حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک برگزار شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز