خبرگزاری کار ایران

در پی درگیری مرزی سراوان انجام شد؛

تسلیم یادداشت اعتراضی ایران به کاردار پاکستان در تهران

کد خبر : ۱۱۵۶۲۵

در این ملاقات از دولت پاکستان قویا خواسته شد تا بر اساس موافقت‌نامه همکاری‌های امنیتی و قرارداد استرداد مجرمان بین دو کشور نسبت به برخورد قاطعانه و دستگیری رهبران و اعضای گروه تروریستی که به خاک پاکستان متواری شده‌اند مبادرت کرده تا به مجازات برسند.

متعاقب شهادت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای مرزی ایران توسط گروه‌های تروریستی در نقطه صفر مرزی در منطقه سراوان روز جمعه و فرار تروریست‌ها به داخل خاک پاکستان، عصر شنبه مدیرکل غرب آسیای وزارت امور خارجه در ملاقات با کاردار پاکستان در تهران یادداشت اعتراض رسمی جمهوری اسلامی ایران در رابطه با عملیات تروریستی از خاک پاکستان علیه اتباع و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران را تسلیم نامبرده کرد.
به گزارش ایلنا، در این ملاقات از دولت پاکستان قویا خواسته شد تا بر اساس موافقت‌نامه همکاری‌های امنیتی و قرارداد استرداد مجرمان بین دو کشور نسبت به برخورد قاطعانه و دستگیری رهبران و اعضای گروه تروریستی که به خاک پاکستان متواری شده‌اند مبادرت کرده تا به مجازات برسند.
در این ملاقات کاردار پاکستان ضمن ابراز تاسف از شهادت اتباع و مرزبانان جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: مراتب در اسرع وقت به دولت پاکستان منعکس تا به سرعت مورد پیگیری کشورش قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز