خبرگزاری کار ایران

تلاش دولتمردان آمریکایی برای به تعویق انداختن تحریم‌های جدید علیه ایران

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۰۵۹

تلاش این دولتمردان آمریکا، تمامی سناتورهای حاضر در این جلسه چند ساعته که پشت درهای بسته برگزار شد را متقاعد نکرد ولی این احتمال که کمیته بانکداری سنای آمریکا هفته آینده و هم زمان با برگزاری نشست ایران و گروه ۱ + ۵ در ژنو، اقدام به تهیه پیش نویس تحریم‌های جدید کند، به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

«جو بایدن» معاون رئیس جمهوری آمریکا و شماری از مقام‌های بلندپایه دولتی این کشور، جمعی از سناتور‌ها را متقاعد کردند که در مقطع زمانی فعلی که قدرت‌های غربی تمایل ایران برای تغییر در برنامه هسته‌ای این کشور را به آزمون گذاشته‌اند، تصویب تحریم‌های جدید علیه تهران را به تعویق بیندازند.
به گزارش ایلنا به نقل از آسوشیتدپرس، تلاش این دولتمردان آمریکا، تمامی سناتورهای حاضر در این جلسه چند ساعته که پشت درهای بسته برگزار شد را متقاعد نکرد ولی این احتمال که کمیته بانکداری سنای آمریکا هفته آینده و هم زمان با برگزاری نشست ایران و گروه ۱ + ۵ در ژنو، اقدام به تهیه پیش نویس تحریم‌های جدید کند، به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.
«مایک جوهانز» سناتور جمهوری خواه آمریکایی پس از خروج از این جلسه گفت: «به عنوان یکی از اعضای کمیته معتقدم که اگر روندی در جریان است که ممکن است نتایج مثبتی را به دنبال داشته باشد، باید ببینیم پایان آن کجاست؛ همیشه برای تصویب تحریم‌ها زمان هست.»
«دین هلر» سناتور جمهوری خواه دیگر آمریکایی نیز گفت که مقام‌های دولتی آمریکا دلایل خوبی برای به تعویق انداختن تحریم‌های جدید ارائه کرده‌اند ولی من هنوز تصمیم قطعی در این باره نگرفته‌ام.
در همین راستا، «جان کری» وزیر خارجه آمریکا و «جک لیو» وزیر خزانه داری این کشور نیز روز گذشته با اعضای کمیته و رهبر دموکرات‌های سنا دیدار کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز