خبرگزاری کار ایران

مجمع روحانیون مبارز موفقیت در مذاکرات هسته‌ای را تبریک گفت

کد خبر : ۱۲۴۰۵۶

«با این امید که سیاست تنش‌زدایی و مبتنی بر منطق و واقع‌گرایی موجب ارتقاء جایگاه ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و گشایش بیشتر در کار مردم و توفیق دولت در برداشتن گام‌های استوار بعدی باشیم.»

مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه‌ای درباره موفقیت ایران در مذاکرات هسته‌ای با کشورهای ۱ + ۵، از تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای به سرپرستی محمدجواد ظریف قدردانی کرد.

به گزارش ایلنا، مجمع روحانیون مبارز ضمن نویدبخش خواندن آینده کشور اظهار داشت: با این امید که سیاست تنش‌زدایی و مبتنی بر منطق و واقع‌گرایی موجب ارتقاء جایگاه ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و گشایش بیشتر در کار مردم و توفیق دولت در برداشتن گام‌های استوار بعدی باشیم.

متن این پیام به شرح زیر است:

موفقیت دولت حجت‌الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر روحانی در جهت حل مسأله هسته‌ای که مورد استقبال مقام رهبری و اکثریت قاطع مردم قرار گرفت، نویدبخش آینده‌ای بهتر برای کشور و ملت و تأمین مصالح ملی است. از هیأت مذاکره‌ کننده به سرپرستی جناب آقای دکتر ظریف در رسیدن به این موفقیت که ضمن رعایت مصالح و حقوق اساسی ملت، با تدبیر این مرحله را پشت سر گذاشتند تقدیر می‌شود.

با این امید که سیاست تنش‌زدایی و مبتنی بر منطق و واقع‌گرایی موجب ارتقاء جایگاه ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی و گشایش بیشتر در کار مردم و توفیق دولت در برداشتن گام‌های استوار بعدی باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز